srijeda, 17.09.2008.

Carlo Ancelotti: Ostajem trener Milana

Slab ulazak u sezonu nogometaša Milana, još nije zaljuljao klupu trenera Carla Ancelottija, no nakon dva poraza u dvije utakmice, poručeno mu je da zaustavi gubitnički niz...

- Ne možemo biti sretni pogledom na ljestvicu, no imamo vremena nadoknaditi propušteno i siguran sam da ćemo to i napraviti - tvrdi Ancelotti, za kojeg talijanski mediji smatraju da broji posljednje dane na klupi Milana.

Navodno, Frank Rijkaard samo čeka poziv.

- Još uvijek sam trener Milana u sjajnim odnosima s vodstvom kluba i igračima. Ono što piše u novinama me uopće ne zanima - dodao je.

Da je tako, potvrđuje i potpredsjednik kluba Adriano Galliani:

- Ancelotti nije u opasnosti iako smo i danas poraženi. Ali, mora stati na kraj tome. Od srpnja smo odigrali osam utakmica i u sedam doživjeli poraz. To tako ne može dalje. Ipak, on je osmu sezonu već s nama, a mi ne želimo svako malo mijenjati trenere. U Engleskoj oni dugo traju, kao primjerice Wenger u Arsenalu ili Ferguson u Manchester Unitedu. Tako i mi pokušavamo raditi. Ponavljam, klupa mu se ne trese, ali mora početi pobjeđivati


15:43 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.