srijeda, 17.09.2008.

Kaka': "Nema govora o prelasku u Manchester City!"

Photobucket

Playmaker Milana i brazilske reprezentacije Kaka odbacio je medijske špekulacije o tome kako bi mogao napustiti Milan i preseliti u Manchester City ukoliko taj klub, predvođen novim bogatim arapskim vlasnicima, pošalje astronomsku ponudu.

26-godišnji nogometaš je rekao kako neće slijediti primjer svog mlađeg sunarodnjaka Robinha, nego je još jednom ponovio kako Milan može napustiti samo ako ga klub više ne bude želio.

"Ranije se spominjao Real, a sada je Engleska u modi. Tržište igrača je takvo, jednako kao što Milan šalje ponude drugim klubovima, i drugi klubovi šalju ponude Milanu. Ali, ja nikada neću zatražiti odlazak. Uvijek su me čelnici kluba tretirali na dobar način i moj odnos s njima je odličan."

"Možda oni jednog dana promijene svoj pristup prema meni, ali ne vjerujem da će se to dogoditi. Otići ću iz Milana samo ako me klub odlučio prodati ili možda ako jednog dana ne budemo imali iste ciljeve, ali ne vidim da taj dan dolazi. Milan je napravio dobar posao na tržištu igrača, klub i dalje želi pobjeđivati i biti konkurentan, a to su i moji ciljevi." rekao je Kaka.

Kaka sa Milanom ima ugovor do kraja sezone 2012./2013.


15:19 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.