...koncert thompson... zaaaaaaaaaakon... - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[subota][02.02.2008.]

...koncert thompson... zaaaaaaaaaakon...

hellow people.. malo pije sam došla doma s thompsona..zako nej bilo, sve naj naj naj.. eh pa vam malo ispričam kak je to bilo.. ispočetka do kraja... prvo smo došli tam oko 6 i nekaj sitno... i još so nej pustili nikoga nutra v dvoranu, pa smo morali čekati do pol 7.. al je kiša padala pa smo skoro svi mokri bili..heh.. al smo si ja, sammy, vix, kix i mema našla skroište:)... konačno su počeli puštati v dvoranu.. uh.. tu pa su se svi tak naguravali.. viki je nej mogla dihati..hjaj...a mne je jen SECURITY skoro zgnječil..debeli... pa kad smo konačno ušli.. našli mjesta i sjeli, spazzim ja ČiĆa i NiKa tam dole:).. pa ja otipkam poruku ČiĆu, ehh.. prvo su me 15 min nej mogli najti tam gore na tribinama..uhh.. ma dobro, onda su me konačno našli pa smo si svi po prek mahali:).. i mahala sam si i s TiNom i LaNom:) da, da... heh.. kad je počeo koncer, uh.. vruće mi je bilo:) kak bi neko rekel: ."idi van na kišu",al nema veze ko:) heh.. onda smo tak svi pjevali..cvilili.. eh ja sam tak fučkala i cvilila.. kaj su me jedni starčeki sakih 5 minut opominjali.. ja pa sem sam rekla.. "mogli ste se sesti nekam drugam, kaj mene brige"..heh.. onda smo ja i viki napravile malu pauzu.. pa sam se konačko vidla tam z MJ-om.. nakon dugo vremenaa....(eh sory, ali drugi put(znaš ti več kaj))... i tak smo se malo pospominali:).. pa smo išle dale glet kocerta.. eh najluđe je bilo na pjesmu "neka niko ne dira u moj mali dio svemira" - meni najbolju.. svi smo tak glasni bili.. uhh.. zaaakon:).. a tak nam je vruće bilo..eh..taj thompson..kaj rastura:).. onda dok je završilo sam se našla s ČiĆom, NiKom, AntoLekom, i još...hmm.. (upsi imena zaboravila).. eh.. pa smo se mi onda malo natračali:) .. pa smo moraliti iti.. viki je tak naredila..jer samo mele sam prijevoza od njezinoga tate.. pa smo nej mogle duže ostati..eh.. a šteta.. planirala sam ja još nekaj.. al to neje za javnost.. p.s. čić moram ti nekaj reči na msn.. ili bilo de(o ovome danas):).
Evo nekšen slikice:
To je još na početku..:

Opaaaa..:

Ovo je prekrašno...:
Image Hosted by ImageShack.us
I to je to.. ajt.. pozdrav ide Sammy, Nikoli, Čiću, Niku, Antoleku, Josipu, MJ-u, Đureku ,Viki, Kix, Tini, Lani i svima ostalima:) ait pozzzzzz