Nikola & Gabrijela - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[nedjelja][16.09.2007.]

Nikola & Gabrijela


Ey svima na početku.... danas i jučer sam bila na vjenjčanju... Ženil se je moj susjed Nikola s Gabrijelom.. heh.. kak sweet parsmijeh.. Na početku vam velim da je bilo suuuper... Rasplesali smo se... uhh... najvejč smo ja i Viky cugeca plesale..heh.. to je bilo zakon.. a ja kakša sam.. morala sem pasti.. i to 3 put..hehe... tak su me rastegli kaj sem pala.. a dok sem drugi put pala me ovaj naprej držal i onda me vlekel po podu, a ja sem crkavala od smeha.. al neje tam bilo sam plesa.. bilo je i dečkinaughty i to onih fakat zgodnih.. Upoznala sam se s dosta njih... A spešl je bio Mariothumbup.. Al nebudem išla v detalje.. heh..Dok je bila meša smo ja i Viki bile nutri, al smo nej dugo zdržale.. nakon 5 minut smo dišle van ... I dolje u postu budem vam stavila slike kak je bilo.. yesposle meše smo išli do Gabrijeline kuće, pa smo tam dobili još i jesti i piti.. jaj.. celo vreme su nas hranili... lol... doma smo išli oko 3 vur vjutro... onda dok smo došli je sammy gledala još big brothera do 4.. heh.. kaj onda nebi..zbudila sem se oko pol 11 i dosađivala do 2... pa smo onda išli na ručak.. opet... Pa su moji starci dišli doma i mene i Samy ostavile same tam... Bile smo do 8 navečer... i delale smo gluposti... heh... Dimo su nas dopelali sosedi... jer smo drugač nej mogle iti..;).. i tak.. evo denem ve nekše fotkice...



^ To sam bila ja jučer..;)


^ Tu je bil cugec, ak malo bole poglednete, ja sem ona dole u crvenim starkama (Viky je ispred mene), pa je onda Sammy i onda je Mariosmijeh


^ A evo i sadašnji žena i muž (Gabrijela & Nikola), kak slatki par..smijeh


^ Ja & Sammy today


^ I malo glupostismijeh.. u w(e)c(eju)..JA..

^ I na kraju još dečkismijeh... Makar se baš i ne vidi..

Pozz:
Nikola & Gabika
Mario
Marko
Vix
Kix
Sammy
Petra
Miškec
.....itd.....



p.s. ako želite naučiti raditi dizajne onda kliknite ..TU..