I'm back, and this is big return, after Filip:D - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[petak][03.08.2007.]

I'm back, and this is big return, after Filip:D

YO!
Tu sem... mrete si to mislit.. došla sem dimo.. bila sem na moru.. v Malinskoj.. Bili smo ja, mama i tata.. Eh pokušavala sam ono, pozabit na Filipa i najti si nekšega frajera, al prvi den ništ.. hehe.. saku večer sem bila v Lunaparku, i tam sem vidla nekše frajere... E se sječate Antoleka??, tam je bil jen tam sličen njemu, majke mile.. Odma sem se morala u poznat, zove se Josip:D,, kak kjut, heh.. onda smo radili gluposti na vrtuljku (ja i on) wuhu!nate kak je KULJ bilo.... jeee...!! tak smo se vrteli, uuuu... noro je bilo.. I tak vam je visoko visio jen medek(ribica) koju je trelo prijeti kaj dobiš nagradni žeton.. heh i ja i on smo to uspjeli, mislim ja sam uspela.. on je mene prijel i odbacil fejst v zrak tak kaj sem mogla prijeti.hehe .. LoL.. baš je bilo COOL.. hehe.. upoznala sem jooš puunoo dečki, al je ipak Josip bil najbolši.. p.s. nadam se kaj se vidimo drugu godinu.. hehe.. LoL..Ma niš nejmam za reč.. Stavim još i fotkice.. pa tak.. nemam kaj drugo. osim kaj vam velim kaj je bilo luudo...

Image Hosted by ImageShack.us

^ Evo to je bilo na vrtuljku akl je mutno pa se ne vidi.. LoL..

Image Hosted by ImageShack.us

^ Tu pa su moj polubratić Boris & my Dad kak glediju Dinamo na telki..

Image Hosted by ImageShack.us

^ i sunčanje dobro dojde.. LoL..

pozdroflam
Jessie
ČIĆ-a
Vix
Josipa
Antoleka(?)
Filiiiiiipa(?)
itd..