BOOOKKK!!! - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[nedjelja][15.07.2007.]

BOOOKKK!!!

YO!! ljudi jo sem zbrisala unuga posta... zoto jer mi je bilo žal.. i zoto jer sem denes vidla Filipa... naravno.. napisal mi je poruku kaj ve ide v vuckovec, a jo f kazniI!!! joj sem ponorela.. pol vure sem nagovorjala storce kaj me tpelajo.. i unda so konačno šteli.. pa me mama tpelala.. išla sem soma.. nišći je nej štel iti.. pa sem morala soma... i dojšla sem nutri.. pa mi je ofa na blagajni nej dola kluča jer ih je bilo premalo.... pa sem išla onda s torbom, ali sem odma tam spazila filipa i skrila mu se ..hehe... al me videl... bole reči kaj sem se mu sama pokozala...heh.. pa sem si f njegof ormarić dejla stvori:D..te smo bili tam gori na toboganaj..delali gluposti:D.. tam je bil i njegof bratić Marko z nami..jaj sam je smetal..(sory).. pa smo onda išli nekaj jest,, i najeli se... pa smo se išli pok kopat...i oko pol 6 smo dišli vun.. tam nekam gori de je nekši pot kroz šumu,,, pa smo skoro jenu vuri ja i Filip bili sami:D kak je lepo bilo pipl:D i tak.. slikali smo se.. akj da vam denem fotke??.. no dobro denem vam.::D

To vam je Filip.. kaj budete znali kak zgledi(sam je smesnu facu napravilsmijeh):

DELETED

Ovo smo ja i moj Filip..:

DELETED

Kaj je ovo..(?)smijeh

DELETED

Pozdravi idu:
FilipU
MarkijU
VikY
SammY
LanI
EvI
PetrI

I to je sE..

Ok..to je se.. čujemo se.. pozek.. i velika pusa Filipu..volim te!