Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
CHICAwave
MARGOsretan
TAJNOVITA CURArolleyes

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TE SIENTO
Me desperté llorando
soñé que no volvías
que no llegaba a tiempo
quizás quizá tu despedida
Las lágrimas saladas
mojaban mis mejillas
mi carita empapada
los sueños, los sueños que morían

Te siento en ese beso que no fue
te siento en las ausencias
te siento en los escombros de este amor
que me llenó de penas
te siento en el olvido
te siento en el recuerdo
te siento en cada parte
te siento en todo el cuerpo

No importarán las formas
ni la piel que te pongas
ni cuando, dónde y cómo
ni el nombre, ni el nombre que te nombra
Porque sé que estás cerca
te siento en carne viva
me desperté llorando
y supe, y supe que hoy volvías

Te siento en ese beso que no fue
te siento en las ausencias
te siento en los escombros de este amor
que me llenó de penas
te siento en el olvido
te siento en el recuerdo
te siento en cada parte
te siento en todo el cuerpo

NAJDRAŽE MOJE
Miriše mi na tebe proljeće što dolazi
Da si barem tu, tu na mome ramenu
Da si kraj mene, da te zagrlim,
Samo da te poljubim.

Milo moje kao da si tu
Noću još te sanjam
Na mom jastuku usnama te tražim
Probudim se, pa te zovem
A ti nisi tu, tebe nema tu

Ooooo, tugo nesrećo
Oooooo, tko mi uzeo moje jedino
Tko mi uzeo, moje jedino
Tko ga ljubi reci mi, moja nevjero
Najdraže moje, nije kraj mene
Znam morala sam voljet
Sad kasno je za sve…

Suze krenu same od sebe
Pa se oči tugom napune i boli me ovo srce ludo
Oči prekrijem, lice sakrijem
Da mi ne vide, da još volim te


THE HARDEST THING
I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing
The morning light,
I'll lose my eyes
It's favorite time for leavin', leavin'

I know that it seems
Like it's easy for me
O I wish you could feel
What's going on in side

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Another day is years away,
I close my eyes
To see your face,
The more I wait,
The longer it takes,
It feels like time
Is standing still.

Where ever you go,
Whatever you do
I want you to know that you're on my mind

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Just let go of your hand
It's the hardest thing
To make you understand that
To love you, feel you
From http://6lyrics.com
Till the time I'll see you again
It's the hardest thing

Ouuuuuu
It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing...


A GDE SMO MI
Opet gledam na sat
koraka tvojih ni senke nema
i jos pokusavam
da nadjem trag tvog parfema

Ruke i postelja hladne k'o led
a secanja lome
ti sada imas nju
ja nemam kome

Ref.
Reci gde je sve
sto drugi nikada imali nisu
kada prestaje ova tuga

Reci gde smo mi
zar nije palo dovoljno suza
da l' je bolja sad neka druga

ČUJEŠ LI
Čuješ li,noću kad se svjetla ugase
Ovu bol,srce kao da ne diše
Spavaj moja ljubavi,samo ne zaboravi
Ja ću da te volim zauvijek

Čuješ li i riječi koje ne izgovorim
Činim sve samo da te ne probudim
Oduvijek i nikad tvoj
Vrijedilo je živjeti za to

Da usne tvoje poljubim
I nježno da te zagrlim
Da ti priznam ljubavi
Da si moje sve

I gdje da nađem srcu lijek
Kad voljet ću te zauvijek
Kad nijedno sjećanje
Nemam bez tebe

Čuješ li i riječi koje ne izgovorim
Činim sve samo da te ne probudim
Oduvijek i nikad tvoj
Vrijedilo je živjeti za to

KAO PRAH

Osjećaš li da čuvam te,
pod svojom kožom skrivam te.
Osjećaš li toplinu tu,
koju noćas sam ti poslala u snu.

Tvoje oči su daleke
kao more beskrajne.
Tu osjećam da je moj dom
tu gdje dolje žive samo po svom.

Kad bi se prosulo
kao prah po mojim rukama.
Vjetar sjevera postao bi moja vodilja,
kao kiša proljetna što lice umiva,
sunce, oblak šta nas razdvaja.

I kako ja sama znam
ne pitaj me sad.
Ljubav daje svijetlost,
daje novi sjaj
Tu osjećam da je moj dom
tu gdje dolje žive samo po svom

UNFAITHFUL

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He's more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
The clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss upon my cheek
As he reluctantly
Asks if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore
Uh
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
And everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
And I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)



CAMBIO DOLOR

Juraría que no se bien lo que quiero
Pero se que moriría si me quedo en la mitad
Por eso vuelo a otros senderos
Para conocer el mundo de verdad
Aún no es tarde pero así me estoy sintiendo
Y aparecen tantos miedos que no me dejan pensa
r Y tengo sueńos de amores nuevos
Y me cuesta imaginar lo que vendrá

Cambio dolor por libertad
Cambio heridas por un sueńo Que me ayude a continua
r Cambio dolor, felicidad
Que la suerte sea suerte Y no algo que no he de alcanzar...

NI UNA SOLA PALABRA

Está gritando
ya sé que no se entera.
El corazón escucha tu cabeza
pero a dónde vas?
Me estás escuchando?
Que hay de tu orgullo?
Qué habíamos quedado?

La noche empieza y con ella mi camino
te busco a solas con mi mejor vestido
pero a dónde estás?
que es lo que ha pasado?
qué es lo que queda despues de tantos ańos?

Miro esos ojos que un día me miraron;
busco tu boca, tus manos, tus abrazos
pero tu no sientes nada
y te desfrazas de cordialidad.

Ni una sola palabra
ni gestos ni miradas apasionadas
ni rastro de los besos que antes me dabas
hasta el amanecer.

Ni una de las sonrisas
por las que cada noche y todos los días
sollozan estos ojos
en lo que ahora, te ves.

Como un juguete que choca contra un muro,
salgo a encontrarte
y me pierdo en cuando busco
una oportunidad, un milagro o un hechizo:
volverme guapa y tú, guapo conmigo.

Frente a los ojos que un día me miraron
pongo mi espalda y aquí unos cuantos pasos
y me apunto otra derrota
mientras mi boca dice "nunca mas".

Ni una sola palabra
ni gestos ni miradas apasionadas
ni rastro de los besos que antes me dabas
hasta el amanecer.

Ni una de las sonrisas
por las que cada noche y todos los días
sollozan estos ojos
en lo que ahora, te ves.

No puede ser, no soy yo.
Me pesa tanto el corazon
por no ser de hielo cuando el cielo
me pide paciencia.

Ni una sola palabra
ni gestos ni miradas apasionadas
ni rastro de los besos que antes me dabas
hasta el amanecer.

Ni una de las sonrisas
por las que cada noche y todos los días
sollozan estos ojos
en lo que ahora, te ves.

Ah-ah-ah-ahha
Ah-ah-ah-ahha
Ah-ah-ah-ahha
Palabras.





< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
...o svemu i svačemu...
...o mom životu...
...mojoj boli, mojim snovima...

Image Hosted by ImageShack.us

Hit Counter
Hit
Counter




MALI UVID U MOJ VELIKI ŽIVOT

MOJE IME: Magdalena
NAJ CVIJET: ruža i suncokret
NAJ KNJIGA: P.S. Volim te-Cecelia Ahern i Na kraju duge-Cecelia Ahern
NAJ FILM:P.S. Volim te, SUMRAK
NAJ SERIJA: Rebelde
NAJ ČASOPIS: nijedan
GLUMAC: Christopher Uckermann, Robert Patinson
GLUMICA: Dulce Maria Espinoza, Maite Peroni, Kristen Stewart
NAJ GODIŠNJE DOBA: sva godišnja doba
NAJ DOBA DANA: kasna večer (od 22.00. h)
NAJ KNJIGE: Sumrak, Mladi mjesec, Pomrčina i Praskozorje
MANE: nedostatak strpljenja, živčanost i panika, tvrdoglavost
VRLINE: romantičnost, emotivnost, nježnost
NAJVIŠE SANJAM O: ljubavi i sreći
NAJ BOJA: trenutno smeđa
HOBIJI: pisanje pjesama, priča,
ŽELJELA BI DA: imam nadnaravne moći, da budem sretna,da mi se ispune moje 3 želje
NAJ PJEVAČ/PJEVAČICA/GRUPA: Dulce Maria i grupa RBD
NAJ PJESMA:sve od grupe RBD
NAJ FRENDICA: Ivana


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 02.06.2007.

...sve smo mi kao ptice selice, svaka svome jugu odleti...

Hej...dugo već nisam pisala...jednostavno mi se nije dalo i nisam imala volje.
Konačno mi je završila škola....party, ne moram ni na maturu u ponedjeljak i baš mi je super. Sad konačno se mogu odmorit od svega. Sinoć mi je bila maturalana zabava i stvarno sam se super provela, kao nikad u životu, a mislila sam da neću... uopće nisam očekivala da će mi bit super i da ću se konačno i ja moći opustit nakon dugog vremena. Malo je na početku bilo dosadno, ali čim se atmosfera podigla, bilo je stvarno ludo. Najviše sam se iznenadila same sebe, jer ja inače nisam tip za zabave i ples među mnoštvo ljudi, no sinoć mi je bilo svejedno i nisam bila jedinakoja ne zna ''stručno'' plesat. Pa to uopće i nije važno, bitno je da se plesalo, a kako? ma na sto načina i sad imam grozne žuljeve na nogama od sandala. Koma, al proći će i to. A iznenadilo me i to kako sam se nekima iz razreda čak i plesala i pričala, što nisam sve ove tri godine koje smo proveli zajedno u školi i bilo mi je super. Možda tek sad shvaćam kako sam mnogo toga propustila i kako bih rada sve nadoknaditi,ali nema više povratka... nekako mi je i žao što odlazimo i tko zna kad ćemo se opet sresti... Ali tako je to, čovjek ništa ne cijeni dok to i ne izgubi, i sad shvaćam kako mi je bez obzira na sve bilo lijepo u razredu. Upoznala sam divne ljude, naučila mnogo novh stvari, zapravo promjenila sam samu sebe i postala sigurnija, polako gradeći svoje samopouzdanje, postala sam jača osoba... ma mogu reći da mi je srednja škola promjenila život i zavrtjela me oko svoje osi...
A što mi sad preostaje? Ne znam, zaista, nit želim razmišljati o tome... imam cijeli život pred sobom...



| CoMeNtIrAj (3) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.