petak, 22.12.2006.

Don't waste your time on me...

I'm gonna take some time out...
Zahvaljujem svima koji su me čitali, ostavljali iskrene komentare i dijelili sa mnom svoja mišljenja... ostajete mi u sjećanju. Iako nemam inspiracije za pisanje, imam volje napisati upravo ovaj post po 2. put (jer su me prvi izbacili rolleyes...dhm) i zahvaliti vam. Sada, kad nam ostaje samo pozdraviti se s ovim blogom i svim postovima koji vjerno leže u mojoj arhivi, želiš reći još jedno - hvala.

Hvala
Hvala na iskrenom komentaru,
na svakoj iskrenoj želji.
...iz srca danom daru,
na vašoj volji i vjeri...

Hvala što ste bili tu,
uz svaki post što su moje ruke
napisale;
a moje oči, kao da su disale!
Dok čitah vaše riječi koje značile
su - sve
.


....eto, toliko od mene. Ipak u meni postoji tračak inspiracije.... =) Upravo napisah ovu pjesmu... kako da se drugačije zahvalim....? Zaista. Ne znam...Ali HVALA... znam reći, napisati, obećati... Sretan vam Božić!

Image Hosted by ImageShack.us

Zauvijek,
vaša abandoned

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.