nedjelja, 22.10.2006.

You live only once... face it and make it right.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Evo i novog posta; ne pitaj se zašto ga prije nije bilo... prekomplicirano je. Zato sad lisn kerfuli i šel tel dis onli vans. smijeh Evo i malo smijeha na mom tmurnom blogu...

Upravo sam o tome htjela pričati. Naime, počinje mi se 'gaditi' ime bloga... (pogledajte ga)... Ne znam. Malo je preograničen. To nisam ja. Možda sam bila, ali više - ne. Mnogi su mi rekli:'' Što ti je? Ti više nisi Lara koju smo prije poznavali.'' To me malo trgnulo. Ali svejedno, ne želim se mijenjat zato što nekom drugom ne pašem. Uostalom, mnogi ljudi misle da uvijek imaju pravo... Ma. Nek prvo brišu prašinu pred svojim ulazom. K vragu i takvi ljudi... jedino mi naslov malo smeta, ali ne želim ga promijeniti... nemam inspiracije za novi.

Ne ŽeLiM, nE žElIm...
...biti kao drugi. Ali jesam. I mnogi jesu. Tužno je što nemam svoj stav... nije čvrst i odlučan. Ne... naprotiv. i još nešto ne želim...odrasti. Želim biti sretno dijete i činiti druge sretnima... slijedi pjesma... (moje stvaralaštvo)

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto stojiš sam?
Hladno je.
Gledaš,
I ne vidiš.
Što ti Smrt kao prijatelj znači.?
Kao i Samoća...
Upravlja tobom.
Što čekaš, trči!
Jedini je način da se spasiš.
Gledam te.
Hodaš...
Osjećam kako drhtiš.
Nemoj...
Nastavi hodati.
Ne osvrći se.
Probaj preboljeti.
...
Ne vidim te.
Gdje si?
Zar si otišao?
Hvala ti.


Image Hosted by ImageShack.us

Evo, djelo moje trenutne inspiracije. =) Ostavljam te uz jedan video 'You only live once'. Izvrstan je za ovaj post... Stavit ću i riječi.



ThE StRoKeS
Some people think they're always right
Others are quiet and uptight
Others they seem so very nice nice nice nice (oh-ho)
Inside they might feel sad and wrong (oh no)

Twenty-nine different attributes
Only seven that you like
Twenty ways to see the world (oh-ho)
Twenty ways to start a fight (oh-ho)

Oh don't don't don't get up
I can't see the sunshine
I'll be waiting for you, baby
Cause I'm through
Sit me down
Shut me up
I'll calm down
And I'll get along with you

Oh men don't notice what they got
Women think of that a lot
One thousand ways to please your man (oh-ho)
Not even one requires a plan (I know)

Countless odd religions, too
It doesn't matter which you choose (oh no)
One stubborn way to turn your back (oh-ho)
This I've tried and now refuse (oh-ho)

Oh don't don't don't get up
I can't see the sunshine
I'll be waiting for you, baby
Cause I'm through
Sit me down
Shut me up
I'll calm down
And I'll get along with you
Alright

Shut me up
Shut me up
And I'll get along with you

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.