informacije, najave, akcije, radovi u toku...

uskoro: ugradnja sobnih vrata
Početak bloga!


Knauf - spušteni strop

23.06.2008., ponedjeljak

Knauf sustav je dovoljno poznat i nemam namjeru detaljno ga opisivati, ovaj put više slika a manje priče. Uglavnom ukratko, prvo su postavljeni profili na zid i sve je poštimano sa libelom i šlauf vagom. Slijedeća faza je bila zabijanje visilica ili montaža profila u betonsku deku.
Na nekim strateškim mjestima ubacili smo mineralnu vunu, naravno radi toplinske izolacije. Mogu vam reći da je to ultra-jebada. Izgleda jednostavno no problem je prašina koja nastaje te sklonost vune da vam se raspadne u rukama dok je dižete na profile. Još kad se sve pomnoži sa vručinom i znojem nastaje pravi izazov za nadobudne. Hvala ne bih više. Ne vidim nekog razloga da dok nisu svi profili montirani ne ubacite stiropor umjesto vune. Za ovaj posao stiropor je što se mene tiče daleko bolji izbor.
Nakon vune i razvedene struje za halogenke ide montaža ploča na profile. Ovi strašni dečki su se dobro nosili s tim dok sam ja čuvao frižider i pivo.
I tak malo po malo i nastao je strop. Ovo na slici lijevo je naša (buduća) kuhinja. Kao što vidite halogenke su svuda prisutne. Našao sam ih jeftino pa ih ima ravno 70 komada, po kuhinji, blagavaoni, dnevnoj sobi, ispod galerije pa čak i na stropu dječjih soba. Zapravo mi je jeftinije to imati na stropu nego kemijati s nekim drugim riješenjem. Jedino kaj ne znam da li ću stići imati i kaj slobodnog vremena kad počnu rikavati. Valjda ću ih svaki dan po nekoliko morati zamjeniti. No nema veze, guba je to za vidjeti. Naravno, skoro sve su na regulator pa se intenzitet može podešavati.
Kad su sve ploče montirane i nakon što sam ja provjerio svoju instalaciju za halogenke slijedi gletanje spojeva i šerafa ploča. Na spojeve ploča ide mrežica a na bridove kutne šine. Nakon gletanja i brušenja sve je spremno za impregnaciju i farbanje. Nekoga će možda sada zanimati kolika je svijetla visina stropa, oni spušteni dijelovi iznad kuhinje su 255cm a viši dio je 275cm.




Zagreb danas


Zagreb sutra