Dan 20. - vitaminski dan
[ ]

Voćni dan je uvjek izazov. Kako napraviti jelo samo od voća, a da bude zasitno. U planu su nam bile kruške s medom, ali kako to obično s
planovima bude, izjalovilo se. Naime, danas nismo stigli na plac, a nigdje drugdje nikakve suvisle kruške nismo našli. I tako smo morali
ponoviti recept. Naravno, opet su bile banane na naglo. Jedina razlika je bila to što smo ovaj puta zdrobili jagode, a ne maline. I to mi je
bilo fino. Dragoj su bolje jagode, meni su bolje maline. Možda se predomislim kada jagode budu imale više okusa.

Ocjena:4.5

Za večeru sam izmiksao dva kiwija i bananu i bez dodanog sladila je bilo jako fino.

Ocjena:4 Ponekad ću si to napraviti i kada ne budem na dijeti.

Savjet dana:
Uvjek imajte doma banane. One su daleko najversatilnije. Hoću reći da se s njima može najviše stvari na brzinu napraviti, a da je fino. Jabuke, kruške i slično voće se uglavnom kuha ili pirja, tako da to zahtjeva vremena.

26.02.2007. ...12:28 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi