Dan 16. - vitaminski dan
[ ]

Danas sam malo štrajkao. Naime, za doručak sam pojeo, ili bolje rečeno, popio čašu multivitaminskog soka. Nakon toga nisam stigao jesti užinu, tako da sam jeo tek ručak. Za ručak nam je draga spremila pirjane jabuke. Jabuke se ogule i onda pirjaju u zaslađenoj vodi u kojoj pluta cimet u kori i klinčiči (trebalo bi biti i vanilije, ali nismo imali). Kad se jabuka smekša, servirati i u tanjur dodati pire od malina (uzmete maline i repetitivnim pritiskanjem vilice se dobije pire). Jelo je više nego OK, ali ipak nije potpuno doraslo bananama na naglo.

Ocjena:4 Super alternativa bananama na naglo.

Za večeru smo ponovili večeru od nekidan, kada smo jeli bananu sa kruškom, pa sve skupa izmiksano. Večeras smo se raspištoljili i kupili breskve, te smo krušku zamijenili breskvom. Breskva u ovo doba godine, naravno, nema tako fini okus kao kada je sezona, ali ipak ima fini gešmak, i sasvim je fina alternativa. Sljedeći puta ću iskoristiti kiwije koji su nam ostali umjesto breskve ili kruške, pa ću vidjeti huz madr blek vul spinz.

Savjet dana:
Ako niste gladni, nemojte jesti. Znam da je to samo po sebi normalno, ali koliko puta sam se ulovio da nešto grickam, a da zapravo nisam gladan, nego sam ili nervozan, ili zaokupljen nekakvim čitanjem, a ruka
samo grabi i prinosi ustima. I onda se iznenadim kada vidim da sam pojeo cijelo pakiranje nečega.

P.S. Postoji čips od jabuka koji je legalni sastojak međuobroka u vitaminskom danu. Meni najbolji je varijanta od domaćeg proizvođača, Veli's, kojeg sam vidio da se može kupiti u SuperKonzumu, ali ne i u regularnom dućanu. Ako ga slučajno locirate negdje u centru Zagreba, častim kavom.

P.P.S. Znam da je link na kiwije pogrešan. Probajte ovdje. Još jedan link vezan uz huz madr...

21.02.2007. ...10:38 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi