Dan 8. - voćni dan
[ ]

Juhu! Opet voćni dan! Cijeli dan jedeš samo voće. Voće za doručak, voće za užinu (jedini dan kada je legalno imati užinu), voće za ručak, pa za marendu, a bogme i za večeru. To je jako puno voća za osobu poput mene, koja je jela bananu jednom mjesečno, po mogućnosti u frapeu.

Kod ovog dana je kritičan ručak. Mislim, kak se možeš najesti od voća?
Al, ajde, da probamo i to (još jednom).
Moja draga je danas preuzela na sebe izradu punjenih jabuka. Hej, to zvuči opako dobro. Punjene jabuke...pohanim šniclama?
Na žalost, ne. Jabuke se pune "nezašećerenim džemom" (da ga nisam kupio, ne bih znao da tako nešto postoji), isto takvom "nezašećerenom" marmeladom i inim laganim stvarima. Mi smo osim tog džema stavili orahe i kokos, med s orasima i sulc (nekakav slatki žele od dunja). Daklem, sve sama "niskokalorična" stvar jedna do druge. I još smo ih polijevali sa sokom od svježe iscijeđene naranče u koju smo umutili malo cimeta. Ovo polijevanje je išlo skoro ko po receptu.

Prema uputama u kuharici (iliti receptu, al da ne ponavljam stalno jedno te isto...) se treba staviti jabuke na 180 celzijanera na 15 minuta.
Novim kuharima se ovo moze činiti razumno. Medjutim to je zbog toga što nikada to nisu radili. Nakon 15 minuta na 180, jabuke su tople,ali se uopće ne omekšaju, a kamoli ispeku.
To tvrdim odgovorno iako mi nismo ni minute ih pekli na 180 stupnjeva. Mi smo krenuli sa 200 stupnjeva i nakon 15 minuta je rezultat bio
otprilike takav. A krenuli smo sa 200 celzijevaca jer smo dobili insajd informejšn da se jabuke peku na 200. I to barem pol sata.Na kraju, mi smo ih pekli preko sat vremena i onda su se raspukle, i sve su se arome izmiješale i bilo je fino! njami
Istina da to nije bila ideja recepisa, al hu kerz! thumbup
Jedini problem je što je po receptu 6 jabuka po osobi. 4 za ručak, 2 za večeru. Na žalost, tržnica nije imala jabuke veličine ping-pong loptice, pa smo na kraju dana ostali sa 6 nepojedenih jabuka. Jednostavno nam je bilo dosta.

Ocjena:5 Radio bih to i kad nisam na dijeti.

Savjet dana:
Pitajte roditelje ili neke druge iskusnije kuhare kada niste sigurni da je ispravno ono što piše u kuharici, ili vam jelo ispadne prijesno ili štoveć. Vjerojatno je da u kuharici ne piše onako kako ste navikli jesti, a kod ove dijete je bitno da vam jelo bude fino. Jer ako nije fino, onda je veći pritisak na karakter i lako se može desiti da se popusti.

14.02.2007. ...10:03 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi