Dan 5. - proteinski dan

Danas, kada konačno mogu piti kavu s mljijekom sam zaboravio zaslađivač doma. Još jedna dobra strana ove dijete: možda se odviknem od kave. Naime, pio sam jedno tri kave dnevno. Ako vam je to normalno, pitajte liječnika.
Ajmo malo natrag na zaslađivač. Svaki je različitog okusa, tako da treba isprobati koji kome paše. Isto tako, svaki je i štetan po zdravlje (pratite gornji link na wikipediju, pa pogledajte pod "controversies"), tako da bi ih trebalo izbjegavati i jesti šećer.

A šećer se smije jesti samo u ugljikohidratnom danu, kada se ne smije piti mlijeko. Jasno vam je kako mi je teško.

Danas će za ručak biti MESO! njami
Recept sa str 1. u knjizi koji ima kao sastojak skuhano bijelo meso koje se onda prepeče. Nikad nešto takvo nisam jeo, iskustva sljedeći put.
Sljedeći put će biti najkasnije u ponedjeljak. Ipak vikend dolazi.

09.02.2007. ...15:58 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi