Dani 1-2-3
[ ]

Dan 1. - proteinski dan

Prvi dan je kao i kod svake dijete jedan od presudnih. Naime, treba preživjeti prvi dan novog režima. Mislio sam da će to biti jednostavno, jer prvi dan je proteinski iliti mesni dan. Kako sam bio u krivu.

Zbog tehničko-logističkih prilika, draga i ja smo odlučili da nam prvi ručak ne bude prvi recept u knjizi, nego drugi proteinski recept (str. 5.) koji kao ručak i večeru predviđa piletinu natopljenu u limunovom soku pa na naglo (bez ulja) uz salatu od kuhanog povrća: karfiola, crvenog i zelenog kupusa i poriluka (iz religioznih razloga nismo stavili poriluk). Salata se trebala začiniti sa limunovim sokom i ružmarinom.
Dakle, koja je to grozota. Meso je ok, ali ova salata je nešto prestrašno. Toliko strašno, da su čak i dwarven rations izgledale bolje.
Nakon tog iskustva, i draga i ja smo se sa užasom pogledali: "Isuse bože, što ako su i ostali recepti takvi?"
Tada je spontano došla ideja da se 3. proteinski dan provede uz ćevape sa lukom, paprikom, paradajzom, ajvarom i sličnim stvarima.

Ocjena recepta: Meso - OK. Salata - samo u slučaju da umirem od gladi.
Ukupno (na skali 1-5): 2

Savjet dana:
Ako vam se čini da je neka kombinacija u kuharici suluda, vjerojatno i je. Treba probati, ali i imati neku alternativu u pripremi.


Dan 2. - škrobni dan

Svaki dan počinje sa voćem. Za danas smo pripremili suhe smokve koje smo ostavili da se namoče preko noći. Tko ne voli smokve, neka ni ne pokušava. Ja sam pokušao. Prvi put, zadnji put i nikad više.

Iz istih razloga ko i jučer, odlučili smo se za drugi škrobni recept (str. 6.) koji je riža sa pirjanim (dinstanim) povrćem (mrkva, paprika, grašak...)+ zelena salata.
Za razliku od prvog dana, ovaj recept nam je pasao, možda i zato što lagano sliči na jelo koje smo i inače radili.

Ocjena recepta: Sve vrlo dobro. Osim zelene salate, pašu i kiseli krastavci.
Ukupno (na skali 1-5): 4.5 (draga i ja se nismo uspjeli usuglasiti)


Savjet dana:
Puno recepata u ovoj knjizi sadrži temeljac, a samo za proteinski dan možete koristiti mesni. Stoga treba nabaviti povrtne kocke. Različite kocke imaju stvarno osjetno različiti okus, stoga treba probati više vrsta, a ne odustati nakon prve, kao što smo svojedobno mi odustali.


Dan 3. - ugljikohidratni dan

Ne znam zašto se škrobni dan zove škrobnim, a ovaj ugljikohidratnim, jer škrob je ugljikohidrat, al dobro sad. Za ugljikohodratni dan večera je različita od ručka. Za večeru se jedu kolači (cca jedna šnita torte ili ekvivalent - 3 kuglice sladoleda, 3 manja kolača i sl.) i obavezno jedno rebro tamne čokolade.

Za doručak sam eksperimentirao i ostavio sušene marelice preko noći da se namoče. Bolje su od smokava, ali nije vrijedno truda.
Današnji ručak je bilo tijesto sa umakom od paradajza. S obzirom na moje nevjerojatno veliko i opsežno iskustvo sa tjesteninom i umacima, odlučili smo modificirati recept. Naime, recept (stvarno ne znam koja strana) predviđa ubacivanje slatke mljevene paprike, i to neviđenu količinu (jednu žlicu po osobi). To sam izignorirao i umjesto 2 žlice mljevene paprike stavio jednu žličicu paprike. Za poboljšanje okusa sam nasjeckao masline u umak i dobio nešto slično Barilla umaku sa maslinama. I bi fino.

Za večeru smo draga i ja utamanili neke kolače koji su nam ostali od rođendana mog oca. Idući put ćemo vjerojatno ići u Ivicu i Maricu.

Ocjena recepta: Sve vrlo dobro.
Ukupno (na skali 1-5): 4 (fali parmezan koji se ne smije no )

Savjet dana:
U umak od rajčice ili paradajza ili pomidora ili kakogodvećzovete povrće kojim je pokušan atentat na Jeffersona, može ići svašta. S obzirom da je ovo ugljikohidratni dan, u umak se može dodati npr. kukuruz (smrznuti ili iz konzerve), masline (sjeckane), bosiljak (svježi i sušeni), gljive(svježe pa dinstane ili iz konzerve)

Dodatak, napomena, observacija:
Ono što sam primjetio do sada je da nisam gladan. Nemam problema sa rupom u želucu kad idem spavati. Preko dana kada sam gladan, mogu do ručka jesti voće (u razmacima od 2 sata), tako da i do ručka nisam gladan. A ručkovi su stvarno obilni. Po osobi je danas bilo 12dkg tjestenine, a jučer je za ručak i večeru bilo predviđeno 12dkg riže.

08.02.2007. ...11:17 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi