oh happy day

25 studeni 2007

Evo mene, da da opet ćete me morati trpjetizuboal nema vezeee..greedysmijeh

Kako cool dobila sam 5 iz engleskog-nepravilnih glagola..yeah sad sam facanaughty
I tako..šta da još kažem..sere mi se od matematike, fizike i kemije, bolje rečeno, ja sam propali slučaj za te predmete,(na prosjačkom štapu bih završila kada bih se u budučnosti bavila tako time), a pošto me jezici ful zanimaju, nekako sam se našla u tome i ide mi, voljela bih se premjestiti u jezični smjer. Ali vidjet ćemo kako će se stvari odvijati, bolje ne još brzati..

Ovaj naslov koji sam napisala ne opisuje moj dan(barem ne današnji jer sam u komi od prehlade), nego ne mogu prestati pjevati pjesmu oh happy day iz filma redovnice nastupaju. Sad sam gledala neke isječke iz tog filma na you tube-u..valjala sam se od smijehazubo

Prije 2 dana ja bih na onom izboru za kraljicu Hrvatske, kraljicu svijeta u Kvarneru..mogla sam slobodno dofurati krevet ionako živim blizu ,pa da malo odspavam koliko je bilo dosadno. Ovo mi je bio zadnji put da idem tamo jer baš me i ne zanimaju djevojke koje se preseravaju i ulizuju svom " NAJDRAŽEM" žiriju. Neki je seljo onda imao svoj nastup dok su se te kandidatkinje preoblačile, i neš je pjevao slično cajkama. Počeo je vrištati na mikrofon dok je pjevao. Već sam se pribojala da ću izgubiti sluh.zaliven
Morala sam otići od muke, i šetala se po hotelu dok on nije završio..stvar je u tome što kad je on pjevao pola njih je otišlo .. Onda su svoj nastup održale i E.N.I.ce koje su odmah podigle tu usahlu atmosferu. Pjevale su traži se dečko i još nešto, ne znam sada, zaboravila sam jer sam bila u pol sna nakon onog seljota.zijev

Ne znam šta bih više mogla pisati, pa vas pozdravljam sve, hvala na komentarima..i eto to bi bilo sve od mene!
wavewavewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.