yo yo

19 studeni 2007

Evo mene, slušam sada neku mjuziku, za sutra moram naučiti likovni, i engleski jer je pismeni..i tako dan za danom..dakle sve po starom..
Tak mi je dosadno u školi(gimnaziji) da je to za nevjerovatiheadbang al ajde kada i tome dođe kraj bit će mi drago onda što sam uspijela proći..
Razmišljala sam šta bih mogla postati kada završim škole..voljela bih se iskreno baviti glazbom, da živim od toga, htjela bih nakon srednje glazbene nastaviti sa faksom.. tak da lijepo zavšim sve glazbene škole.. Naravno ne želim isključiti činjenicu da za to treba uložiti veliki napor, žrtvovati mnogo toga, ali puno sam razmišljala o tome, i spremna sam sve učiniti da bih postala to što želim..a sve što hočeš to i možešthumbup

I ste gledali showtime? Meni je ful smiješno bilo kada je netko iz publike srao Jacquesu jer je dao nižu ocjenu ne znam sada točno kome..joj baš mi je super sve to..kako publika reagira kada nije zadovoljna buuuuuuuuuuu.. baš su svi otkačeni
Joj da se bar dočepam Borisovog autanaughtynaughty..još će me netko tužiti jer sam ovo napisalasmijeh al šta.. ide mi na živce kako izgleda,oblači se i priča ..ko peder.. Smeta mi kada se neka osoba potrudi kako bi izgledala što ljepše a on nju spusti"Šta je danas Božić?" Ja kada njega vidim pomislim si šta je danas organiziran gay party? Ali Jacques i Ivana su legende..nema šta!thumbupthumbup

Ne znam what bih više mogla pisati,a vjerujem da se i vama spava već od ovog posta koliko je dosadan(barem meni)dead

Ciaos mios blogeroswavewavewavewave
Evo evo njet ću više pisati..gotova sam sa postomzubo, trčim za školom i znanjem, jedna čekam učiti sada(sve to stavite pod navodnike..idem ja spavati..koje učenje, ne dolazi u obzir da sada učim)smijeh
kiss

pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.