The new post..

01 studeni 2007

Evo mene, napokon sam našla vremena za pisanje posta. Dani mi prolaze relativno brzo, naravno zato što ja ne stignem sve učiti. A je li stvarno zato što ne stignem ili sam ljena?Na to ni sama ne mogu odgovoriti..imam puno obaveza pa možda se zbog umora ne mogu koncentrirati na gradivo i školu, ili je to ipak neka ljenost..Biti ili ne biti pitanje je sad?rolleyes Inače sve je po starom..Krenula sam na bazen, al od ovog tjedna dolazim baš svaki dan..prije sam nekad išla, nekad ne jer idem u dvije srednje pa nisam baš mogla rasporediti vrijeme..a sad ćemo vidjeti. Svi se zgražaju kad čuju da idem u 2 srednje, al jbga..već me jezik boli koliko moram objašnjavati svakome kako to ja stignem..blablablasmijeh
Fascinira me to što svaki put kada čekam bus nakon bazena, prikrpa mi se neki starac/ica i počne me ispitivati šta ja studiram..jedan me napao da kako ja to nemam dečka a imam 18 god. Dobro..mislim..mogu ja na čelo napisati da imam 15 god...nutsmijeh

Pisat ću vam malo o onom mom prof.iz engleskog..znate onaj luđak koji mi je hraknuo na bilježnicu...pa ovako pisali smo kako se izgovaraju riječi na engleskom, i mi koji smo dobili komad(ja sam među njimasmokin), morat ćemo svaki sat na ploču pisati nepoznate riječi iz lekcija kako se izgovaraju, i ako netko pogriješi, cijeli razred piše istog trenutka kontrolni. Ispričavam se razrede moj unaprijed zato što ću pogriješiti..Ja stvarno to ne znam, ni one simbole..i budite uvjereni da kad mene prozove na ploču, onda je to znak da pišete kontrolni..
Ja ću njemu najozbiljnije početi srati..kod njega učenici ne smiju reći stolica, nego stolac, inaće on podivlja..e pa dragi prof.teraj se u kur..

To bi bilo to od mene..ima još puno događaja sa sata iz engleskog, ali ne želim ih se prisječati više
Odoh ja sada gledati televiziju..roditelja mi nema doma..po njima ja sada učimdead..joj joj baš sam zla..ma učit ću, moram jer ne učim za nih..lol..
Pozdravljam vas sve, hvala što ste mi komentirali..belj
pusakisskisskisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.