//////////////////////////////////////////

22 rujan 2007

Joooooj..napokon..jedva sam dočekala taj internet, taj komp..hmmmm..eh da ljudi pa da pojasnim sve tosmijeh..komp mi se bio pokvario, zvučnici su mi bili otišli, i da ne nabrajam..a sada raj i veselje, sunce sija, debele knjige za školu mi se smiješe i jedva čekaju kad ću ih otvorit, zvučnici mi rade.. ja dobila max adsl, i živjeli su skupa još dugo, dugo godina..thumbup..ma da pukneš od sreće..belj

E da da, slijedi najbolja tema, škola(ovo je bila šala da ne dođe do nesporazuma)..dobila ja lijepo prve dvije ocjene 5ice..koja sam ja šreberčina yeaadead bez brige, kad bi me išli ispitivati baš neko konkretno gradivo mislim da bih imala same komade jer mi se neda učit i gotovo..ljena sam a pogotovo ak se radi o kemiji, fuuuuuuuj..ne kužim ni 5%, ali niiišta!

E al ipak ja dobila 5 iz kemijeyes, iz nekog plakata za kojeg je prof. rekla da je grozan, a mene bole tri čiste..nono
I jedna 5ica i hj..to mi najbolji predmet! Pisali smo sastavak pa je bilo jedinica..a jasmijehsmijeh..no dobro,,neću vas time zamarat previše..

Zapravo, ne znam šta da vam uopće pišem više..
Rijeka pobijedila Hajduk 4:0thumbup, al da ne poberem šaku u zube od nekog hajdukovog navijača, bolje da šutim šta mislim o svemu tome!!naughty

Malo sam se razočarala u neke ljude, tj. u njihove muljaže..naravno..uvijek za nekog koga cijenim, otkrijem pravu stranu lica(znam da nitko nije savršen), al šta da vam kažem, svi se mogu promijenit na bolje..al ne želim previše oko toga razbijati glavu, ima i drugih ljudi..thumbup

Pa eto, šta da vam još napišem..ponestalo mi ideja, a i ove koje sam imala su majko mila, zato vas sve pozdravljam..

Pusakisskisskisskisskisskiss
wavewavewavewave




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.