07 rujan 2007

Vidim da neke zanima kako meni u školi, koji sam razred..pa evo da krenemo..
Upisala sam se u opću gimnaziju i srednju glazbenu
I dakle, imala sam prevelika očekivanja za tu srednju, misleći da će mi biti super i šta ja znam..a kad ono..toliko sam se razočarala..
Al bit mog razočaranja je što sam izgubila svoj cilj..nisam srednju(mislim na gimnaziju) doživljavala kao nešto gdje ću proširiti svoje znanje koje će me prestavljati u daljnjem životu.. Nego ja lijepo samo razmišljala o društvu a društvo jenamcornamcornamcor
Ma zaboli me za njih, ja ću razmišljat sada i ubuduće samo o sebi i svom učenju, a vrijeme će pokazati svoje..naravno da se trebamo družiti, ali što nas to manje zaokupljuje, to će nam prijatelji sami dolaziti..ništa na silu!!


Ima nas 19 u razredu..cure vladaju ..hehe, ima nas višenaughty
Sva sreća, škola mi počima u 14h ovaj tjedanyespa se mogu naspavati dokle hoću ..

Šta sam ja napravila prof.iz engleskog??Pa naravno, opet ja u sukobu s prof. i to uvijek iz stranih jezika, htjela ja to ili ne..vjerovatno će se i danas izderat na mene da kako ja to pišem, pa stalno uzima moju bilježnicu,općenito moje stvari, pa malo(da malo) zajebavaheadbang..al dobro, gledajući s pozitivne strane,mislim da ću, kad izađem iz gimnazije, od njega naučiti toliko engleski kao da sam živjela u Americi..toliko je zahtijevan, vjerujte mi!! Cijelu gramatiku što pišemo u školi, sve treba prepisati s kemijskama u boji u drugu bilježnicu i tako stalno!!!! A to je samo jedan maaaali dio njegove zahtjevnosti, al mi se ne da više pisat o njemu..ionako danas stradavam(moram bit u 1.klupicrycry, premjestio me!!)..danas će me ispitivati..jebem mu..

Pa eto ovo mi je zadnji put da toliko opširno pišem o školi na blogu!!!!! Ispunila sam nekima želju kad su htjeli da pišem o njoj i sve to..ali više neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kad se spomene riječ škola, i mene poveže s njom, to je rat..pa toliko o tome kako mi je u školi(a tek prvi tjedan)

Pozzzz ljudovi!wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavemahmahmahmahmahmahmah




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.