*******ejlaaa*******

23 kolovoz 2007

coolEvo već mene, pa kako ste mi ljudi??
Ja sam super, samo mi nekad bude žao kada vidim na vjestima svo ono nevrijeme što smo zapravo mi prouzrokovali, i kako mnogi ljudi, nažalost i djeca stradavaju zbog toga..onda se svaki puta pitam ako je sada ovako, kako će biti u sljedećih nekoliko godina..cry
Stvarno bi bilo u redu da Hrvatska i još mnoge zemlje nešto poduzmu u vezi ''spašavanja'' svijeta..jedva čekam kad bude jednoga lijepog dana zakon da se više ne smiju konzumirati cigarete i ostali štetni materijali koji uništavaju atmosferu..yes..sad ja ne znam koliko će se drugi slagati samnom u vezi toga, ali ovo je moj stav prema svemu tome.

Ovo oblačno i kišno vrijeme mi je već totalno dosadilo..sva sreća da postoji glazba, ona je samnom uvijek u dobru i zlu..hehesmijeh
Shvaćam je kao najboljeg prijatelja koji me nikad ne ostavlja i znam da me nikada neće iznevjeriti ili otići..to me stvarno veselipjeva
Pa tako ja eto po ovom vremenom doma samo slušam muziku, neš čitam, živciram roditelje(da netko ne bi ovo shvatio ozbiljno, to je preozbiljno..hehe šalim secerek), budem nekada sa frendovima i to bi bilo to zapravo..ali pomisao na školunocry..brrrrrrr..al moram priznati jedva čekam upoznati nove ljude koji će biti samnom u razredu..eto to mi nekako jedino ostavlja dobar dojam na školufino, al sve ostalo..no commentnono

Ful mi se sviđa kako su preuredili blog.hrthumbup
Stvarno je bolje i jednostavnije nego prije..


What da još pišem, sama sam sebi već dosadna..valjda zbog umora, zato ja odoh sada spavat pa ću cijelu noć biti budna(još mi samo to falinamcor)zijev
Pozdrav do sljedećeg putamahwave


P.S. Hvala na komentarimagreedy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.