******novi post*****

20 kolovoz 2007

smijehJoooooooooj, ja ne bih školuheadbangmadburninmadeek
Znam da je to korisno i bla bla bla ali namcor neeeeeeeeeeeeeeeekeek
A jbga šta se može..preživjet ću i tu godinu škole kao i sve ostale godine..yeswink
Pa dobro, gledajući sa pozitivne strane, opet ću biti sa nekim frendovima koje nisam mogla vidjeti preko ljetarolleyes, i tako..
Al svejedno, ne volim učiti, opet će biti onih nepravda i borba za ocjene, ma briga me zapravo za ocjene, znanje je znanje, jer ja više znam neki predmet koji imam 3npr.,a oni koji ga imaju 5 nemaju blage vezelud, pa toliko o ocjenama.
Predpostavljam da ću se poklat sa profesorima kao i u 8. razredu, imam slabe živce kad se radi o profesorima koji me jebu u mozak..al briga me, i oni su ljudi i kad vidim da mi muljaju u facu i griješe misleći da su u pravu, onda poludimburninmaduh..i onda kad počnu cijelom razredu prodavati spiku kao i mi griješimo i to priznajemo..ma kur**
Dobro dosta o tomegreedy
Još nije počela škola, a kad počne onda možemo sra** po njoj, a sada još uživajmothumbup
Pa ove dane sam provela baš super, bila sam u Selcu. Kladile smo se ja i jedna u čokoladu. A oklada je bila ta da, ako sam od akcije moram se pored onoga koji čuva tobogan prošvercati..pa kad se radi o čokoladi, malo sam bolje razmislilarolleyes..i uspjela sam hahahahaha, nitko mi nije ništa mogaosmijehwink..hehe..ni sama nisam mogla vjerovati, on je tipkao na mob. a ja pokraj njega šmugnem po stepenicama i trčala sam na vrh tobogana da me ne opazi,ma možda me i opazio al koga brigawink i eto tako..dead
Pa ne znam šta da više napišem.. dovoljno je to ha? Jedva ste čekali da završi ovaj post..pa dobro dobronaughty..hehe, ajde uživajte mi sviiii dok još možetepartysmokin..svih vas pozdravljamwavemah
Pusakisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.