Čast se ne može oduzeti, ona se može samo izgubiti.

04 kolovoz 2007

Evo mene ljudichi!!
Ovaj post posvećen je jednoj osobi koja mi mnogo znaći i volim je kao prijatelja, ali me opet čini nesretnom!
A nesretnom zbog jednog razloga! Zbog muljanja koje ja nikako ne mogu shvatiti.
Stvar je u tome što ja sve vidim kada ta osoba mulja, a onda opet izigrava sveca. Ja bih to rekla njoj u facu, ali me strah da ne izgubim to prijateljstvo, da ja nešto ne uprskam..
Pa zašto ta osoba ne može iskreno reći što osjeća, nego me cijelo vrijeme vrti oko malog prsta!
Možda zato da me ne povrijedi, ali samo takvim načinom se omalovažava ljude.
Ako ima dovoljno hrabrosti i dovoljno ljudskosti mislim da bi bio red kad bi mi iskreno sve rekla što osjeća i što joj smeta kod mene
Jer ja ovako imam samo lažne nade koje me opterećuju i iznova me povrijede.
Možda ta osoba nema osjećaja, pa zašto je dvolična. Jednom ispadne da me ne podnosi, a drugi put kao da smo u najboljim odnosima. Nadam se da će se prepoznat u ovom postu i shvatiti kako je to kada se nekoga povrijedi. Inaće, nedavno sam toj osobi rekla za ovaj blog i nadam se da će pročitati ovaj tekst..(ne znam uopće je li bila na mom blogu..)
P.S.radi se o muškoj osobi
P.S.2 hvala na komentarima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.