Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome da se voli ono što se mora činiti.

27 srpanj 2007

Ejla ljudovi!!!wavemahsmijeh
Napokon pišem novi post, a šta se može kad nisam prije mogla jer sam bila u Dalmaciji u selu Jovići. Yo man imam svoje selothumbupyes
I što da napišem o tome??rolleyes
Tamo mi je bio zapravo prvi izlazak gdje sam bila od 21h pa sve do 8 ujutro..bila sam sa sestrom i njenim frendovima i našim rođacima. Jedan me čak tjerao da pijem jegger a ja ga ne podnosim..ma sve ću piti ali to neću ni u ludilu!!!!no
I tako..unatoč mojim govorima da neću i ne volim, evo stiže jegger na stol..i lijepo kad su se svi okrenuli ja uzmem čašu i i hitim ćo mona to u travu pa si vi mislite..cool
To se zove snalažljivost..i tako SVAKI PUT, pa njima se ne može dokazat..zatim sam morala ''piti''(prije je trava to popila nego ja)jegger- fantu, pa jegger-gusti sok..pa u pičku mater šta mi stalno uvaljuju te jeggere a lijepo sam im rekla NEEEEE
lud
Bila sa zatim na Dini Dvornika u Posedarju i bilo je super!! Baš ono vidiš svašta..svakakvih sranja a ja jbga imam 14 god. i nisam još za sve to, al ako ne gledaš sranja stvarno je bilo super!! I tako svake noći ja odoh van pa nekad i u 16h, a vratim se doma u 5 ujutro, il u 6,7,8..ovisi..
Stvar je u tome što sam prije dvije noći riskirala žiot zbog jednoglud rođaka, on je inaće najbolji rođak al kad se maloparty ondaheadbang..uhm uhm..ok napisat ću vam šta je bilo..
Ja s njim na motoru da se provozam po noći u 5ujutro onako na cesti, al tamo u Jovićima nema puno auta pa praktički možeš radit šta očeš..i tako on na motoru nema svjetla..mislim stvrano..i ja i on sjednemo na motor kad on meni kaže da mu držim pivulud. Ja sam ono ostala..pa nečeš valjda piti..počele se meni tresti noge kad sam se usrala ko.. i usred vožnje on meni ''Ajd Marija drži gas a meni daj pivu''..(eeej još sam uvijek zbog toga u nekom strahu iako sam u Opatiji)..I tako on mrtav pijan..sletili mi s ceste i da nije on naglo okrenuo volan, mi bi u provaliju..i unatoč što sam mu se derala da stane, ne jebe on mene ni 5 posto!!!!zaliven
I tako smo još jednom sletili na stepenice..a ja bih najrađe sišla s motora a kad ne možeš..on da lijepo gas 100km/h..

Pa vi zaključite kako mi je bilo u Dalmaciji!!
Mogla sam ja ostati svaki puta doma navečer a ne ići van, al glupo mi je ostati sama doma, a sestra se zabavlja..a i na odmoru smo..Al nakon svega toga, shvatila sam da je bolje ne upuštat se u sranja i najebat, ako to možeš izbjeći..barem učite to od mene i na mojim pogreškama jer netko može stvarno nastradat jer meni je jaaako malo falilo da izgubim život!!!!!! Stvar je u tome što ja vama ne mogu opisati tu vožnju motorom, po opisu kako sam napisala ni ja se nebih usrala, al to se treba doživjet..al bolje ne..vjerujte mi!!!
Al dosta o tome..drago mi je da sam se vratila u Opatiju i da je sve kao prije!!!!!!!!!!!
Sada se po običaju dosađujem i još sam pod dojmom Dalmacije i svega skupa..
Idem ja sada, uživajte mi!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.