Tko ima sreću nije mu potreban razum. Tko ima razum potrebna mu je sreća.

09 srpanj 2007

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tako, ja pišem češće postove jer sam blog tek nedavno napravila, al vjerujem jednog
će mi dana tako dosadit ovaj blog da ga neću mjesecima pogledat..al dobro..dakle prijeđimo na stvar..Ovo mi je ljeto,..pa ok..kupam se u Moščenićkoj Dragi i stvarno, super je, e al naravno ništa nije savršeno, e pa vidjet ćete zašto..da počnemo..ja i sestra se šetamo po plaži i dođe
neki pametan čovjek, bio je okrenut leđima prema nama, sagnuo se on i
pred svima skinuo
kupaće a samo ono ispred svog nosa(jer sam bila relativno blizu njega) vidim
njegovo dupe..haha..e pa stvarno..zatim smo se ja i sestra okrenule i išle na drugu stranu šetat..ok malo mi i je pozlilo jer je bio neki stariji čovjek..i tako..mislim mogu ja vama još
pisat šta sam sve vidjela, ali meni će se smučit život..pa ako očete da vam kažem..uh..
pripremite se..pa eto..dakle idemo ja i sestra opet se šetat, al na drugu stranu naravno, neki drugi
čovjek oslonjen na ogradi i bez beda stavlja on ruku u kupaći pa da ne govorim šta je sve radio..uredu..dosta o tome..fuuuuj..
Al inaće plaža ko plaža je super..stvarno ne mogu se požalit..vidjela sam i Šajetu tamo..
stavio je neku stvar koja se stavlja inače na vrat( ne znam kako se zove)a on stavi na
vrh glave i hoda on lijepo, al mi se nasmijao kad je vidio kako sam blenula prema toj stvari(razumijemo se nadam se o kojoj stvari mislim..onu na glavi naravno)naughty..to je isto ko da sam ja stavila hlaće na glavu, i šeta se tako Marija..

Koji užaaaaas, moram sutra u hospital, tamo ću spavat..neš zbog alergija i blabla


Danas sam s mamom malo išla u šoping...sve je super dok ne odemo van iz trgovine i ko neki luđaci s onim vrećama mi idemo prema kući..e al smo se sjetile da još moramo neš kupit pa odmah u drugu trgovinu uđemo, i tako sve pređemo dok ne dođemo doma..i ja i mama onda kao i uvijek moramo pred tatom šutit o iznosu računa, a ako već pita izmislimo nešto upola manjethumbup..i tako meni život prolazi..pa i ne mogu se požalit..samo ove vrućine su groznepuknucu..to je stvarno grozno..al dobro kad ja i sestra sjednemo na skuter kad idemo negdje..onda ne osjetiš niti mrvu vrućinezujo..da bar cijeli život provedem vozeći se sa sestrom na skuteru..ok..istina da nam drugi vozaći psuju sve po spisku..čak sam zapamtila jednog šta je reko..-Idite u pičku materinu jebem vam-, i tako..malo napravimo kolonu auta al koga briga.. ionako se uvijek cerim svim vozaćima u facu kad me gledaju ubojito..haha..to je najbolje..oni onako izmućeni kolio su uzgubili vremena na cesti zbog nas(odnosno moje sestre)a onda im ja počnem neke grimase izvodit..hahahahamouthwash

Ajd idem ja, ne mogu više pisati jer me bole nogelud..haha..ovo je bila malo jadna šala..da netko ne shvati ozbiljno..ma zapravo idem jer mi se kao i uvijek spava..prežderala sam se jogurta(jogobella)..da ne nabrajam još..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.