l kod smijeha može se srce žalostiti, i veselju je kraj žalost.

01 srpanj 2007

Odlučila sam napisati ovaj post ovako brzo, jer kao prvo nemam šta radit..a i uostalom znam da ste jedva čekali da ga napišem..moš mislit
Želim prvo reći da mi je plivanje već totalno dosadilo. Nisam dugo dolazila na treninge zbog alergija..i jednostavno nestao mi je onaj gušt za plivanjem.Počela sam zato dobivati lošije rezultate naravno jer bez treninga se ne može, a ja ga nemam dovoljno, i jednostavno nisam u toku svega toga. Pokušat ću ići još sljedeću sezonu..pa ako mi bude dobro išlo ću ići a ako
ne jbg..jer glupo je to, takmičim se a ne mogu disati zbog alergije,ono stvarno super, i kad dođem na cilj se počnem daviti..i zato eto.. Al ako ćemo pravo,važnije mi zdravlje nego plivanje i šta ja znam
Baš mi je danas neki čudan dan..malo sjeban al što se može..bit će bolje, bit će bolje..e i danas me skoro auto pokupio, pukne mi kapica prije no što sam došla na start..šta će se još dogodit, past će klavir na mene..zujo
hehe
Al sam shvatila iako mi se danas ta sranja događaju zbog kojih sam u kurcu, ima i lijepih stvari..još uvijek imam prijatelje bez kojih nebi mogla živjeti , i još puno lijepih sitnica za koje drugi niti ne obračaju pažnju..a
i kako se kaže u svakom zlu ima i dobrog..party
Valjda vam nije ovaj post bio toooliko dosadan..idem ja sad spavat..wavemahzijevwave
Pozdrav do sljedečeg puta...