Astorija life!

26.12.2007., srijeda

Sretan Bozic!

Sa malim zakasnjenjem svima vama dragi moji zelim sretan i blagoslovljen Bozic, i zdravljem i veseljem ispunjenu Novu godinu!

Najvise radosti i uzbudjenja donese djeci, jer se otvaraju pokloni, i jer zive u uvjerenju da im to donese djeda Mraz. Ja sam cak ostavila kolace i mlijeko za njega, da vide kako je bio.
Katarina je rekla da jako voli otvarati poklone, a Marina da bi volila da je Bozic svaki dan, a
najmanji sin je vikao vvvaaaaauuuu dok je otvarao poklon!
Proveli smo taj dan u telefonskom razgovoru sa svojima dragima u Hrvatskoj.Moji u Slavoniji su imali prekrasan snjezni Bozic, bas kakav se samo zamisliti moze, a njegovima je u
Dalmaciji sjalo sunce.
Prosla je i ova godina, i sto za nju reci? Mogla je biti i bolja, a mogla je biti i gora..., a ono sto se iskreno nadam je da ce ova sto dolazi biti malo radosnija!
Sada idem dragi moji nazad svojim obavezama, svih troje su budni, valja neki dorucak poceti lagano spremati.

- 13:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi