Astorija life!

14.04.2006., petak

Zamalo sam uspjela!

Lijepo sam ja napisala blog, trebalo je dodati samo zavrsnu recenicu, kao ono zazvonii telefon.Javlja mi frendica
da ima neko snizenje u jednoj trgovini djecje robe.Dok sam se ja digla da uzmem telefon moja starija pisulja
je stisnula tipku na kompjuteru i sve lijepo obrisala...bas me razveselila.
Tako sam sada ispucala svoje vrijeme za piskaranje.Zato nista dragi moji, nego vam zelim svima blagoslovljen
Uskrs, svako dobro i mir u srcu.Da nam Isus bude uzor kako svi trebamo biti spremni zrtvovati se dobrobit
drugih ljudi, kao sto je on sebe.Sa mirom u srcu i spokojem u dusi krenite u ovo proljece, neka ljubav bude
svima podsticaj za dobra djela.Neka vjera i religija ne bude ono sto nas medjusobno djeli, jer Bog je jedan i
sve nas jednako ljubi, on ima beskrajno veliko srce...sve vas volim i zelim svu srecu ovoga svijeta!
- 15:29 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi