16.05.2007., srijedaUčeničke priče i prigovaranje smijeh

Mislim da je i na meni red da jednom napišem post. Žao mi je što nisam prije, ali sam totalno busy i stalno nekud trčim. Evo, danas nisam otišla na flautu jer sam zaspala. Užasno sam umorna u zadnje vrijeme. REFORMA ŠKOLSTVA!!! Vikend od tri dana. Barem. Primorcu palac dolje =D .

Mislim da je Lara pisala ovo dolje jer se Mija obično potpiše. Ja se slažem s Larom. Kad su nam najavili sve i svašta oko toga bila sam totalno ljuta. Sad kad sam saznala još neke pojedinosti nisam više ljuta, ali su mi neke stvari glupe. I ja sam pomislila: Pa, dobro, jel ja uopće želim ić na taj maturalac? Već idući trenutak sam shvatila kaj to mislim. Kozo, pomislih. Si ti normalna?!
Odgovor je dakako bio ne, ali na većinu tih mojih pitanja jest, pa...

Neću ni piti ni pušiti. Pasivni sam pušač. Bojim nse vlastitog rendgena pluća, fala. A meni je i bezalkoholno pivo bekino, dali mi da probam lud . To su vam skrbnici i staratelji.

100% luda, mislim, kako zgodno. Idem u Vrapče. Ali prije toga moram udahnuti život u svoj digitalac, jer se 22.5 ide na PLITVICE. Destinacija mi se sviđa, jer sam već obišla Donja jezera, a sad idem vidit sve. Weeee! A moj digitalac mora proraditi da ih sve žive mogu posljikati da bi sve vidjeli i sve znali. MUAHAHAHAHAHAHA - zli smijeh. Čini se prikladan rolleyes . Bez brige. Ja sam malo wacooooo lud .

Anyway, još sam htijela reći da mi je za maturalac bezveze što idemo na 4 dana, a ne na 5, prvo jer je par izleta i sličnih stvari otkazano, i drugo jer će nam to bit zadnji izlet duži od jednog dana pa bi bilo lijepo da nam daju 24 sata gratis da se izdružimo, jer je poslije " Zbogom junaci " ili kako to već ide, više nemam pojma. Nemojte press charges or something, ne bi bilo lijepo. Ja neću van iz osnovne!!! Kad bi bar bilo tak da svi u istu srednju u isti razred moramo dalje. MIja, wouldn't that be pretty ( trep, trep ). Više neću baljezgati.

SLIKE S IZLETA SVAKAKO OČEKUJTE, KUPIT ĆU NOVI FOTIĆ AK OVAJ NEĆE ŠLJAKATI!!!

wave

od Image Hosted by ImageShack.us Male vermeerke

also known as Image Hosted by ImageShack.us dunjchi

Update:

Vidim da nam je jedna ali vrijedna malo udarena, al ne ko ja, nego malo više. Ženo, ne poznaš curu pa nam nemoj tu o moralu i licemjerju, fala, ne treba, znamo i sami.

Usput, ima pravo Lara svoje mišljenje izrazit, pa i jest.


| 18:42 | Komentari (10) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O nama
Mali testovi
Dizajn