bubilo i bubek

subota, 24.09.2011.

Na Rječini

Image and video hosting by TinyPic

Odlučili smo posjetiti Rječinu. Nismo odavno bili.
Kao što znate, kiše nije bilo i dočekao nas je ovaj pomalo tužan prizor.

Image and video hosting by TinyPic

Ipak, na pojedinim mjestima ima vode, pa je Lovac poveo moju prijateljicu Drinu da se okupa ...

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam se dosta kupala u moru, pa sam umjesto plivanja, pozirala.

Image and video hosting by TinyPic

Krenuli smo dalje, hodajući uz rijeku koja ne teče.

Image and video hosting by TinyPic

I ovdje ima malo vode, bistre, savršeno čiste.

Image and video hosting by TinyPic

Oko nas je gusta šuma koja nas štiti od još uvijek jakog sunca.

Image and video hosting by TinyPic

Kad jako kiši i kad Rječina nabuja, ovdje je slap. Jednom ćemo posjetiti nabujalu Rječinu.

Image and video hosting by TinyPic

Kamenje je u koritu rijeke savršeno uglačano.

Image and video hosting by TinyPic

Voda u zelenilu je uvijek lijep prizor.

Image and video hosting by TinyPic

Ne želi sasvim presušiti, bori se!

Image and video hosting by TinyPic

Kao da sam na prijestolju, zar ne? Isplazila sam malo jezik, volim se igrati ...

Image and video hosting by TinyPic

Na ovom mjestu kao da je bilo izmaglice ... čudno, zar ne?

Image and video hosting by TinyPic

Nadstrešnica, ispod koje možete stajati zaštićeni od kiše ... ili se naprosto izležavati.

Image and video hosting by TinyPic

I jedan lijepi cvjetić, kojemu ne znamo ime. Ali Gogoo će sigurno znati!

Image and video hosting by TinyPic

I za kraj zajednička fotka.
Sve vas lijepo pozdravljam i volim. Av av!
Ali još nije kraj. Za pravi kraj, poslušajte ovaj duboki mir:

- 13:27 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.