bubilo i bubek

subota, 02.10.2010.

Nix kaput


Image and video hosting by TinyPic


Kao što sam već najavila, dobila sam kaputić kojeg je sašila Miškova prijateljica. I nikako mi se ne dopada! Odbijam se kretati obučena poput neke razmažene pudlice. Ja sam borbeni pas!



Da sam borbena, jasno sam dala na znanje i svom Mišku. Malo se naljutio, a onda se nasmijao, oslobodio me omrznute odjeće i poveo sobom kod prijatelja u malu teretanu, na trening.

Image and video hosting by TinyPic

Nisam luda da treniram! Čemu mučenje? Lijepo sam gledala Miška dok se on znojio, a onda, kao da sam ja umorna od treninga, a ne moj Miško, uzeo me u naručje i odnio kući. Zar nisam mudra?

Sve vas lijepo pozdravljam! Av av!

- 10:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.