Uvod u Valentinovo ili antivalentinovo?

četvrtak, 13.02.2014.



...dobro sam i bez Valentinova, dobro sam i s Valentinovom... s jedne strane popeše se na glavu s brdom srčeka koji iskaču iz svakoga grma, s druge strane u Americi itd. sve popularnija antivalentinovska udruženja, ili kod nas valentino-akcija Muzeja propalih veza... ja coolsmokindobro... samo dajte ljudi kak vam paše... a meni paše da mi je veza propala jer bih valjda završila na hihijatriji da nije, on i ja skupanut, pa si sad možemo, sretni, čestitati na svemu...
...da bih voljela ljubiti, ne mogu poreći, al da mi ne smeta što samujem, ni to ne mogu poreći... nisam brza kao on: on se brzo oženio, čeka bebe, i želi se razvesti... žao mi je...
...meni je, nakon nekih stvari koje sam doživjela, posve dovoljno što se ujutro ustajem živa...živ-živ...i zdrava...sve ostalo mi dojde ko bonusthumbup
.............................................................................................................................
...posve neočekivano, od posve neočekivane osobice, dobila zaista prekrasnu crvenu ružu, ručno rađenu, od krepanog papirazujo
...baš sam bezobrazna, od krep-papira koji uvijek nazivam krepanim, pa neću prepričavati što sam ispalila, onako zbunjena, ko da mi je 12 godina, uf, nad tim zaista prekrasnim, ručno izrađenim, pomno i s ljubavlju tkanim, bang krepanim papirom... kako se čovjekica uvali u shitić od, mislim, umora... ako večeras uopće mislim... al potrudila sam se popraviti štetu, da ne povrijedim osobicu, i nadam se da sam uspjela, jooooojkiss
...............................................................................................................................
...što bih uopće ja štela za Valentinovo...


...samo zdravlje, i da se poplavljeni jadni ljudi posuše, i da ne bude gladi u svijetu, i da ne prodaju šume, i da moj brlog u pripizdini ostane pripizdina barem još 30 godina, a loše mu se piše jer nadiru šnjoferi nekretnina, mic po mic... i struja je sve bliže...
...na mala vrata u vijestima o novom zakonu o šumama... na mala vrata bi nam uvalili velike golf terene u šumeheadbanglud
..čujem da zeleni prosvjeduju, samo ne znam gdje... evo i ja prosvjedujem...
...daklem, što bih ja za valentinovo: opet samo zdravlje i, što bi rekao jedan mudrolijaš: KAD BIH IMAO NOVCA, KUPIO BIH PRAŠUMU I S NJOM NE BIH UČINIO NIŠTA... za svaki slučaj, ako prođe taj novi šumski zakon...
.. n da, još bih nekaj štela: da za vikend bude lipo vrime pa da iz brdašca papirušina iskopam bajk i odbajkam barem jednu, dvije runde, barem oko kvarta...
...a evo čujem mačka Čvrkija kako zavija oko zgrade...njemu je već misec danafino valentinovo
...pozdrav i sretno valentinovo ili antivalentinovo od gore uprizorenog Svemirka:-)


Oznake: valentinovo, antivalentinovo kod Svemirca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.