Prosinac 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tea
Dajana M.
Dajana V.
Manuela
Lea
Siki
Nina
Marina
Mirna
Nea i Nika
Saška
Sanja
Dajana Mrk
Kiky
Marcela
Ivana-just me***

Tamy
Atleticarke_ri
Renato
Crna



NEŠTO O MENI:

IME: Anna
GODINA: 15
NAJ PRIJATELJ: ma ih puno
NAJ PRIJATELJICA: Sanja, Veronika, a iz razreda Sara,Kristina,Tea.Ć
TRENIRAM: Karate..vec 8 godina =)
NAVIJAM ZA: nk Rijeka
DEČKO: sta ce mi jos i on...sala...nemam ga...

ancy-ri@hotmail.com

KOLIKO ME POZNAJEŠ????




SJECANJA


Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.

Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim crvenkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...












TRAŽIT ĆU TEBE


Tražit ću te na livadama
u šarenim bojama leptira,
u raskoši proljetnih grana,
u prvom pupoljku ruže.

Tražit ću tebe...

Tražit ću te kada je sve dobro
i onda kada me uspomene slome.
Jutrom ću te tražiti u cvrkutu ptica,
a noću u prostranstvima tame.

Tražit ću tebe...

Tražit ću te u letu galeba
i moru valovitom,
u zalasku sunca
i na obali gdje smiju se djeca.

Tražit ću te u novom danu,
i jutarnjoj rosi.

Stavit ću ruku na svoje srce -
i tamo si ti...
I u vjetru nemirnom
što igra se u mojoj kosi.


…MOJ NOVI POČETAK

uz priguseno svijetlo ,
i uz dim cigarete..
Pisem stihove ove…
želim samo reci,
da sam krenula u pobjede nove..
Zaboravila sam da sam nekad s tobom bila,
sretna sam da su dobri ljudi bili uz mene,
kad si mi slomio krila.
Digla sam se iz pepela.
Cujem ponovo pjev ptica,
Uzivam u zrakama ovog proljetnog sunca
i napokon sam obrisala suze s lica..
Ponekad te se još sjetim,
ponekad me uhvati strah da nikad nikoga
necu imati snage tako iskreno voljeti.
Ali to su samo trenuci slabosti..
Mlada sam i toliko toga me još ceka..
a ti ces ostati moja mladenacka ljubav..
i prošlost vijeka…



nedjelja, 27.05.2007.

Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava

Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne možeš biti sretna osoba.

Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše drugih ljudi.

Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je čudnije kako nam baš to malo nedostaje.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj post sam se odlucila napisat jer sam u zadnje vrijeme sretna i nasmijana i nitko mi ne moze pokvarit moju radost. Sretna sam bez posebnog razloga. Jednostavno sam shvatila da mi je bolje kada sve gledam pozitivno, da mi je sve lijepo i veselim se zivotu i svemu...Ima trenutaka nesrece u mom zivotu ali bez obzira kakva je ta nesreca uvijek gledam pozitivno... Nekad sam sretna kada je u teskom trenutku voljena osoba samnom, kada dobijem sms u pravom trenutku, kad postignem zadan cilj... Niti jedan problem ne mogu riješiti preko noći, niti jedno prijateljstvo stvoriti u trenu, niti jednu ljubav osnažiti u sekundi. Za sve je potrebno vrijeme...No ništa od toga neću pomaknuti s mjesta sve dok u vlastitom biću ne pronadem ili probudim istinsku srecu....zato...Svi budite sretni i bez obzira na sve teskoce u zivotu gledajte pozitivno...pusa!!!!



| komentari (56) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.