bzvz world

petak, 02.06.2006.

bezinspiracijski

piše mi se nešt a ne znam o čemu,ovo je prejavno da pričam o nekim svojim razmišljanjima i problemima velikim, a na male se više i ne obazirem. npr nemam problema s hrvatskim jer već mjesec i pol ništ ne radimo, a ne muče me ni ljudi koji me ne razumiju jer me još od malena niko ne razumije, ja sam uvijek bila nekak na svoju stranu, a naročito od kad me auto zgazio, od tad sam još luđa i neprilagođenija a prošlo je već 11 godina od toga, luda sam i tak. ja to znam,ljudi to vide i to je to, niko me ne razumije a ja se više ni ne trudim objašnjavat, ja nemam snage da objašnjavam, niti da molim i obećavam, na kraju uvijek ja sam budala što sve riješava nogom u jaja!!!! tak to nemam inspiracije i pisala bi ja o nečemu al ne znam o čemu, kad bi imala temu baš bi mogla puno napisat, već ja to znam, al jebiga nemam temu, nek mi neko da neku temu, pliz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 14:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.