$tefa


07.01.2006., subota


ISPOVJEDAONICA


Image Hosted by ImageShack.us



Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!........evo mene napokon s vama!!!!.........i slijedi nastavak razgovora Marice i njene mame!!!!......??????


I tako vam to fuj i bljak,naprosto odvratno i krajnje neukusno. Ti kažeš, jedna fina ženska, fina i kulturna, a i tvoj je Ivica također fin i kulturan, ne bi on tebi tako! Pa dobro onda, što se Springera i njegovih bolesnika tiče, nisi ništa propustila! Tvoj je Ivica znači jedan intelektualac, a ne neki običan prostak, a ti si intelektualka,a ne piljarica. Vi kad općite, općite na višoj intelektualnoj razini. Maznam, da...on bi se u ovoj Shakepeareovskoj biti ili ne biti dilemi odmah upitao bi li ti-sad ili nikad, oprostio ili ne bi, ili bi ti odmah ubio ili ipak ne bi. Možda se njegovo <> svede na razmišljanje hoće li ubit tebe ili onog tvog!?Zatim bi se valjda ddosjetio Hamleta, pa poput njega filozofski zaključio:-Slabost, ti je žena! I umjesto da te pošalje u materinu, poslao bi te u samostan:-Ofelijo, idi u samostan!-vauuu, kako to grdno zvuči! Grdno i dostojanstveno! A tek ovo:-Marice, idi u samostan!...mmmm, super!Samo što ne znamo što se našem Hamletu pritom motalo po ludoj glavi! Pošto su <> u ono vrijeme zvali također i javne kuće, pitanje je jel' ti Ivica onda zapravo poručuje da je kurvama mjesto u kupleraju!?No onda ti recimo, ipak odeš u samostan, pa nađeš popa, pa mu ispovijedaš svoje grijehe, a on te sluša samo s pol uha, jer ti si mu danas tek peta preljubnica,a do kraja radnog vremena čeka ga još barem deset takvih, Pa ti odmah nakon što izustiš<>, udjeli pokoru od 3 put Očenaš i 2 put Zdravomarijo(kao da je to nekakav jebeni antibiotik za dušu), i onda ti kaže nek'ideš u miru i ne kurvaš se više, amen!
Tako onda dođeš doma i kažeš svome Ivici:-S bogom sam, dragi, riješila račune. Oprostio mi i pop i bog, pa možeš valjda i ti!?
A on ti odgovori:-Što je bilo, bilo je, nek šutnjom prekriveno bude!*-što znači da nećeš uokolo lajati kako ti je muž, osim što je neupitno rogonja,(što uostalom znate samo ti, on i onaj tvoj, te pop i bog) još i budala kojoj se svi smiju iza leđa!!!!


Voli vas sve vaša "$teffy"

- 15:40 - Komentari (74) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OPIS BLOGA


Ja!...sam jako mlada.Evo odlučila sam i ja imati svoj blog.Želim pisati o svemu i svačemu što mi padne na pamet. Rođena sam u znaku Blizanca, malo sam tvrdoglava i volim se izboriti za sve što poželim.Volim nogomet, rukomet, košarku, a pogotovo glazbu o kojoj ću vam sigurno pisati na blogu itd....itd......Dođite posjetite me, bit će mi drago, a i ja ću vas posječivati. Kisss svima blogerima od steffy. Eeee nešto sam vam zaboravila reči, da volim HIP HOP i REP glazbu,a posebno obožavam *50 CENT-A*!!!!...a da znate da ću vam puno pisati o njemu. Još jednom vam šaljem puno kisićaaaaaaaaaaaaa.







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi