< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (4)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (4)

Komentari Yes Or No

Opis bloga

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr

srijeda, 17.11.2010.

Resident Evil: Drugi svijet




Naslov originala: Resident Evil: Afterlife
Trajanje: 97'
Godina izdanja: 2010.
Uloge: Milla Jovovich, Ali Larter, Kim Coates, Shawn Roberts, Sergio Peris-Mencheta, Wentworth Miller
Režija: Paul W.S. Anderson

Moja preporuka: I da, evo nam još jedan film iz resident evil franšize. Resident Evil: Drugi svijet koji je takvo sranje da ćete zažalit što ste potrošili nešto više od sat i pol dragocjenog vremena! Što sam drugo i mogao očekivati od Paula W.S. Andersona koji režirao Alien protiv Predatora i Resident Evil 2002(koji je čak i ličio na nešto). Vratimo se mi na „Drugi svijet“ koji završava tako da mogu napraviti još 523 nastavka! Super samo mi je još i to trebalo! Siguran sam da su 3D efekti bili super ali ja sam gledao u 2D tako da i od toga ništa.

Sadržaj: Svijet je poharan virusnom infekcijom od koje oboljeli postaju zombiji.Alice (Milla Jovovich) pronalazi preživjele i spašava ih. Njezina bitka s Umbrella Corporation dostiže smrtonosne razine, no u pomoć joj priskoči stari prijatelj. U nadi da će pronaći sigurno mjesto odlaze prema Los Angelesu. No, grad je preplavljen tisućama zombija i oni će naletjeti u zamku. Alice je zarobljena u razorenom Los Angelesu, okružena tisućama zombija i suočena s prijetnjom kakvu nikada nije mogla ni zamisliti...

Moja ocjena: 2/10



| Komentiraj (3) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.