Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

05.05.2005., četvrtak

love and marriage...

hej people..eto, nisam pisala matiku danas..hvala bogu..hmm..razmišljala sam o današnjoj temi..dosadno mi je pa ću brijat nekaj bezveze.. baš smo danas nekaj pričal o vezama i tak.čemu to uopće služi?? fakat je bolje kad si sam..nitko te nejebe u zdrav mozak, ne zove te deset puta na dan i netrebaš trpit one spike : s kim si bila? gdje si bila i tak to...svi koje poznam a sami su mi se žale..a zapravo su u prednosti. uđeš u neku vezu, i obično odmah daš sve od sebe (barem ja to tako radim) a to fakat nije dobro! baš sam to i kod ive pročitala..najgore je naći tipa u kvartu..vidite se svaki dan, nemaš ni malo slobode..i nakon nekog vremena si dosadite.naravno nećeš mu to reći, ili njoj..ekipa se navikne na vas i veza je tu samo da je održavaš..više ko da ste u braku nego u vezi. nema tu više onih leptirića u trbuhu kad se vidite..sve je to nestalo. veza postane rutina i kaj ti to onda znači?? niš! pogotovo ne u našim godinama..još neznamo ni kaj bi od života, a kamoli da znamo kaj je prava ljubav. barem ja to tako mislim. lijepo je imati nekoga..uživati s njim i tako to. misliš da se poznajete 100 %, ali nakon prekida..shvatiš da tu osobu uopće ne poznaješ..čini ti se nekako strana..i to je ono najgore.. zato, odlučih ja uživati u životu 100 na sat, zajebavat se s ekipom i izlazit! sad je naše vrijeme, a ljubav će doć kad budemo malo zreliji..još je gore nama curama..znanstveno je dokazano da se brže razvijamo, što bi trebalo značiti da smo zrelije.i kaj ćeš onda s tipom koji se još uvjek ponaša ko da ide u vrtić..nemate kaj ni pričat..ti okineš neku ozbiljnu temu a on priča o tome koju si je novu igricu nabavio..bla!!! eto, to je moje mišljenje..ako ima ko kaj za dodat.... e, sad imam jednu malu pjesmicu. za one koji neznaju, bavim se glumom i uz to pišem pjesme..baš me uhvatila inspiracija neki dan i nastalo je ovo: nadam se da će vam se svidjet:
SANJAJ
topot nogu čujem..ah, gotovo će biti brzo..
još samo da grumen zemlje na te bacim..
tamo daleko, daleko svira gitara samo za tebe..
spavaj..snivaj da još uvijek jutrom budiš se uz moje lice
da ti blagu kosu maknem s čela i usnama ti darujem život..
sanjaj naš prvi poljubac na onoj dalekoj klupici..
u zoru..
sanjaj moje oči..sanjaj noć uz svijeće kad
stopiše nam se duše...
patim dok sanjaš, jer ne vidim iskru
u toplim šarenicama boje čokolade..
ne znam da li me još uvijek voliš..
sada, kada sanjaš..
o, zemljo crna, progutaj i mene sa sobom..
da i ja snivam..da snivam o njemu..
da mu blagu kosu maknem s čela, i da mu usnama
darujem život....

eto, to je jedna od pjesama iz zbirke koju se nadam objaviti jednoga dana...sad idem jest! kelj:-( fuj.....pusa svima

- 18:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..