...nobody...

utorak, 13.06.2006.

I'M DONE FOR A WHILE...

Morat ću pisanje postova stavit malo na stranu, a više pažnje posvetiti izgledu ovog retardiranog-MOG-bloga… skužila sam da izgleda kao da ga piše petogodišnjak sa poteškoćama u razvoju…malo ču čitati tuđe blogiće… možda nađem nešto zanimljivo…i možda naučim štogod…bila sam na par blogova koji nisu uopće loši, al' bilo ih je i gorih od moga, ali tko sam ja da sudim… de gustibus no et disputandum (je'se tak piše, nije mi nikad ovaj latinski baš išao…)
Uglavnom, posvetit ću se traganju za ˝srodnom dušom˝, tj. za nekom osobom sa puuuuuuuunnnnnnnoooooooooo razumjevanja za moje poteškoće(˙od moje nepismenosti, pa negdi do mojih svakodnevnih mušica…)

HATERS CALL ME BITCH, CALL ME FAGGOT, CALL ME WHITEY, BUT I'M SOMETHING THAT YOU'LL NEVER BE…. I'M THE BETTER OF TWO EVILS…

A sad jedno jako važno pitanje, ako tko zaluta u skoroj budućnosti na ovaj kvazi-blog, mogao bi mi odgovoriti na njega:
JELI ŽIVOT DOISTA VRIJEDAN ŽIVLJENJA?
Ionako živimo samo da na kraju umremo, pa kakve veze onda ima jeli to prije ili kasnije. Barem ćemo se poštediti patnje, muke, i nepotrebnog truda.
Ja osobno ne namjeravam živjeti još dugo, ne zbog nekakvih fiks ideja da nastavim poslije smrti u raju ili paklu (to mi se ne uklapa u my philosophy…)već zato što ne vidim smisla u tome da ostatak bijednog života provedem ustajući u 5 sati svako jutro, da bi obavila šugavi posao za još šugavijeg šefa, u nekoj pripizdini, bogu iza nogu. A još me manje privlači druga opcija, a ta je da sjedim kod kuče čekajući s hrpom nezahvalne i razmažene djece, još nezahvalnijeg i razmaženijeg muža da ga nahranim, operem, uspavam… k'o da sam ga rodila…
sve u svemu ovo je šugav život, pa tko voli nek izvoli…
Pomirila sam se s tim da moj život nije ni približno sličan slici života kakvog sam si zacrtala u glavi, ali ne mogu i ne želim se prilagoditi šugavoj realnosti,…pa šta mi onda preostaje… vi mi recite…

Napuštam vas uz pametne stihove …

Count to 6 and dye

she's got her eyes open wide
she's got the dirt and spit of the world
her mouth on the metal
the lips of a scared little girl
I've got an angel in the lobby
he's waiting to put me in line
but I won't ask forgiveness
for my faith has gone dry
she's got her Christian prescriptures
and death has crawled in her ear
like elevator music
the songs that she shouldn't hear
and it spins around
1...2...3...
and we all lay down
4...5...6..
some do it fast
some do it better in smaller amounts

and it spins around
1...2...3...
and we all lay down
4...5...6..
some do it fast
some do it better in smaller amounts


13.06.2006. u 19:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

I've never been so happy in my life.
Am I dead?



I'm sick of trying to fix all that's broken....

I'M BORED!!!
SO PLEASE TAKE ME AWAY....

stavovi i razmišljanja jedne manično-depresivne osobe...a ponekad i mojinut

i will be what i wanna be, and nobody can't stop me....

COULD THIS LIFE BE MORE STUPID?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Dakle, riskiraj Hary, i u najgorem slučaju pusti naprosto da budeš ismijan...˝DER STEPPENWOLF˝

NEŠTO O MENI( kad svi već pišu o sebi i ja ću malo, kud svi ,tud i mali Mujosmijeh):
JA SAM JA, ILI NOBODY, ILI COMA BLACK... ili kak god vam paše...
STAROST: dvoznamenkasta
ŽIVIM: u svom svijetu, u Nigdjezemskoj....

NAPOMENA: nemam blage o bloganju, kompovima, naprednoj tehnici( za kratko vrijeme to prestane delat u mojoj blizini), tako budite sretni sa ovim što vidite.....

EH, DA I OVO JE MOJ BLOG, MOJ MALI SVIJET, MOJA MALA UTOPIJA, TU MOŽETE OSTATI ALI I NEMORATE, SVE JE NA VAMA....wink

The Reflecting God by MARILYN MANSON

Your world is an ashtray
We burn and coil like cigarettes
The more you cry your ashes turn to mud
It's the nature of the leeches, the virgin's
Feeling cheated
You've only spent a second of your life
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead
I went to god just to see, and I was looking at me
Saw heaven and hell were lies
When I'm god everyone dies
Scar/can you feel my power?
Shoot here and the world gets smaller
Scar/scar/can you feel my power?
One shot and the world gets smaller
Let's jump upon the sharp swords
And cut away our smiles
Without the threat of death
There's no reason to live at all
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead

[Bridge]

[Chorus]

"Each thing i show you is a piece of my death"
Shoot shoot shoot motherfucker
No salvation, no forgiveness
"This is beyond your experience"
Forgiveness...