...nobody...

nedjelja, 04.06.2006.

Meni je doooosadno!!!!!headbang
Da barem imam nekakvi stroj za teleportaciju ili nešto slično, i sa običnim vremeplovom bi bila zadovoljna…di bi sve išla….eh, to se zove život, a ne ovo sjedenje na istom mjestu dok se ne pretvoriš u fosil…ili mumiju…ili prah….
Ili da mogu biti nevidljiva, e to bi bilo super… kad ti je dosta svega samo se učiniš nevidljivim i ne moraš glumiti da si ok, i nitko te neće gnjaviti….
E i jeli ko čuo za onu astralnu projekciju ili izvan tjelesno iskustvo, kad ti dosadi vlastita koža samo izađeš van i malo letiš okolo, vidiš što se zbiva u gradu ,pa kad se zaželiš tijela samo uskočiš u njega…ako ima netko kakvu pametnu uputu ,neka se javi pa da naučim kako se to dela.

Ovo mi je malo neugodno priznati, jer pokazuje kako sam bila inteligentna u mladoj dobi, al ajde kad sam već počela… kad sam bila klinka zatvorila bih se sama u svoju sobu i uzela veliki atlas svijeta, imala sam onaj nekakvi šaljivi, slikovni kakvi su se prije prodavali po školama,(sad sam skužila da više neznam di mi je, valjda ga je stara šutnula u smeće). Uglavnom , rastvorila bih ga preko cijelog poda i sjela na njega, zatvorila oči i onda bi pokazala prstom na neko mjesto, uvjerena da ču istog časa uletjeti u kartu i izletjeti na mjestu koje sam odabrala, mislim da sam to vidila u nekom crtiću pa sam bila uvjerena da je to moguće…al nakon nekoliko pokušaja( čitaj: dvadesetak pokušaja) pala bih u depru jer sam mislila da mi ne uspijeva jer nisam dovoljno zaželjela… al kad smo već kod mojih mladenačkih bisera, ja sam bila uvjerena i u to da je moj ormar tajni prolaz u čarobnu zemlju, to valjda zbog one serije ili filma ˝Lav, vještica i ormar˝, pa sam po pol sata pokušavala proći kroz njega, a to često lupanje glavom u drveni ormar je očito ostavilo trajne posljedice na moju psihu…. nutsmijeh
Idem sad, malo ču si ubijat dosadu prežderavanjem,njami a ako netko ima pametniju ideju za ubijanje dosade nedjeljnog popodneva , neka slobodno ostavi neki komentar, ajde barem mi slovo jedno napišite, pa da imam o čemu razmišljati ostatak dana…

P.S.- BOLJE BITI MALO LUD NEGO MALO PAMETAN….

04.06.2006. u 12:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

I've never been so happy in my life.
Am I dead?



I'm sick of trying to fix all that's broken....

I'M BORED!!!
SO PLEASE TAKE ME AWAY....

stavovi i razmišljanja jedne manično-depresivne osobe...a ponekad i mojinut

i will be what i wanna be, and nobody can't stop me....

COULD THIS LIFE BE MORE STUPID?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Dakle, riskiraj Hary, i u najgorem slučaju pusti naprosto da budeš ismijan...˝DER STEPPENWOLF˝

NEŠTO O MENI( kad svi već pišu o sebi i ja ću malo, kud svi ,tud i mali Mujosmijeh):
JA SAM JA, ILI NOBODY, ILI COMA BLACK... ili kak god vam paše...
STAROST: dvoznamenkasta
ŽIVIM: u svom svijetu, u Nigdjezemskoj....

NAPOMENA: nemam blage o bloganju, kompovima, naprednoj tehnici( za kratko vrijeme to prestane delat u mojoj blizini), tako budite sretni sa ovim što vidite.....

EH, DA I OVO JE MOJ BLOG, MOJ MALI SVIJET, MOJA MALA UTOPIJA, TU MOŽETE OSTATI ALI I NEMORATE, SVE JE NA VAMA....wink

The Reflecting God by MARILYN MANSON

Your world is an ashtray
We burn and coil like cigarettes
The more you cry your ashes turn to mud
It's the nature of the leeches, the virgin's
Feeling cheated
You've only spent a second of your life
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead
I went to god just to see, and I was looking at me
Saw heaven and hell were lies
When I'm god everyone dies
Scar/can you feel my power?
Shoot here and the world gets smaller
Scar/scar/can you feel my power?
One shot and the world gets smaller
Let's jump upon the sharp swords
And cut away our smiles
Without the threat of death
There's no reason to live at all
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead

[Bridge]

[Chorus]

"Each thing i show you is a piece of my death"
Shoot shoot shoot motherfucker
No salvation, no forgiveness
"This is beyond your experience"
Forgiveness...