...i'm back...:)


ljudovi moji...vratila se ja...trebalo mi je malo vremena da sve sredim...i sreedilo se vise manje...
zao mi je sto vam se nisam javljala...:(
nadoknadit cu to...
odlucila sam da je vrijeme da okrenem novu stranicu...i mislilm da cete to i skuziti po mom nacinju pisanja i po postovima...ne da mi se vise biti u kurcu...plakati zbog ljudi koji nisu vrijedni mojih suza...

skoro sam prijatelja izgubila..najboljeg prijatelja...kojem sam uzasno vjerovala...koji je bio uz mene...koji me se uvijek sjetio...
skoro sam ga izgubila...a zasto??zbog moje gluposti...zbog moje sebicnosti....
oprosti mi...oprosti mi alene...znam da sam te povrijedila...ne namjerno..ali i pak jesam...i sva moja opravdanja nemaju smisla...pogrijesila sam...znam...i uzasno mi je krivo zbog toga...i pokusavam sve ispraviti...pokusavam ponovo zadobiti tvoje povjerenje...ali izgubila sam te...ne zauvijek...ali nije vise kao prije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


23.04.2007. u 18:09 | K | 55 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


nebo je nocas ogromno...
nebo zna gdje je moje maleno...
nebo je nocas krivo za sve...
da si barem tu ali nema te...


moj msn:anoetty@yahoo.com

tko sam ja?

jedna izgubljena dusa...
jedno romanticno dijete...
jedno cudno stvorenje...
jedno usamljeno bice...
sve pomalo...

ali sam isto osoba koja voli...
osoba koja daje s veseljem...
osoba koja pomaze i savjetuje...

ovisna o drugima...
ovisna o sitnicama koje joj zlato znace...
ovisna o svjetlu i mjesecini...
ovisna o paznji i romantici...

jednostavno...
ja sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

this is...me...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi...


athropa

beba prica pricu

iris

green fairy

eli

broken

mimy & katic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



design by Spuky