...kukavice...


probudila sam se jutros sa smijeskom na licu…nadajuci se da ce sve biti u redu…
kako sam samo naivna bila…
tuzno je to… ironicno... kako neki ljudi zive u zabludi… kako ne vide istinu… cuju samo lazi...
cudan je zivot… mjesta na koja nas vodi…
pomalo jezivo… samotno…
a zasto?... da nas kazni??... jer smo pokusavali biti sretni?… jer smo bili drugaciji?...
jer nismo slusali i trpjeli sva ona sranja koji su drugi ljudi govorili…. ljudi bez morala… bez savjesti…..
zasto smo drugaciji?
ako smo i mi ljudi od krvi i mesa… ako i mi imamo osjecaje... iako ih rijetko kad pokazujemo…
zasto??
zasto je tako tesko jednostvano reci sto mislimo?... zbog drugih??
koji misle samo na sebe… koji se smatraju boljima od nas….


probudila sam se jutros sa smijeskom na licu… nadajuci se da ce sve biti u redu…
kako sam samo naivna bila…

zivot je kukavica..
skriva se od pogleda… skriva se od rijeci…

zasto se sreca placa??
zasto ljudi jednostavno ne mogu uzivati u onome sto rade… nego ih te stvari proganjaju… i kad rade dobro… i kad vole… vole iskreno…
zasto uvijek postoji netko tko ti unisti svu srecu za koju si se toliko borio…

"Zivot je najveci dar koji si mogao dobiti…"
ali postoje ljudi koji su ga spremni unistiti…





namjenjeno nekim osobama…
koje su me dovoljno povrijedile….i ovim postom ih brisem iz svog zivota…brisem one kukavice zbog kojih sam toliko patila…

zelim vam svima sretno valentinovo… i da ga provedete sa svojim voljenim….:)
volim vas svih…
pusa


14.02.2007. u 16:11 | K | 23 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


nebo je nocas ogromno...
nebo zna gdje je moje maleno...
nebo je nocas krivo za sve...
da si barem tu ali nema te...


moj msn:anoetty@yahoo.com

tko sam ja?

jedna izgubljena dusa...
jedno romanticno dijete...
jedno cudno stvorenje...
jedno usamljeno bice...
sve pomalo...

ali sam isto osoba koja voli...
osoba koja daje s veseljem...
osoba koja pomaze i savjetuje...

ovisna o drugima...
ovisna o sitnicama koje joj zlato znace...
ovisna o svjetlu i mjesecini...
ovisna o paznji i romantici...

jednostavno...
ja sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

this is...me...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi...


athropa

beba prica pricu

iris

green fairy

eli

broken

mimy & katic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



design by Spuky