...moje male tajne...


evo i mene je zahvatila ova stafeta...hm..mojih pet najvecih tajni...ah...imam ih puno...ali ove su mi nekako najvaznije...
1.jako sam naivna...
uvijek svima oprostim...sta god mi napravili..i ja glupaca mislim da se nece ponoviti...a na kraju me opet zajebu...ne vjerujem svima...ali neki ljudi znaju kakva sam...svima bi dala sta god imam...i neki to znaju i iskoristiti...a na kraju uvijek ja ostanem povrijedena...

2.previse razmisljam...
ponekad od neke sitnice napravim totalnu zbrku u glavi...i razmisljam danima o tome...i padnu mi napamet svakakve gluposti...
moram prestati misliti toliko..he he..:):):):):)

3.strah me paukova...
mislim da tu nemam sta posebno objasnjavat...gade mi se...ta ljigava mala stvorenja...

4.strah me buducnosti...
strah me vremena..buducnosti...da ce me zivot odvesti na skroz krivi put...imam toliko ideja sta zelim biti kad odrastem...ali pitam se i dali cu uspjeti...gledam neke ljude kako nisu nigdje dogurali nakon godina truda...a isto tako vidim i ljude koji su daleko dogurali bez ikakvog truda...strah me da cu zavrsiti sjebana kao i neki ljudi...da ce me zivot skroz promijeniti...

5.ne zelim biti nesto sto nisam...
iako imam tek 13 godina ljudi me smatraju zrelijom...i ja sebe smaram zrelijom...ali nisam vise sigurna dali je sve to samo gluma....zivim u dva svijeta...druga sam osoba u nekim situacijama...neki bi rekli da sam dvolicna...ali...ne zelim biti nesto sto nisam...i cesto me ljudi osuduju zbog toga...i ne shvacaju me ozbiljno...i klinka sam za njih...i ne kuzim toliko toga...a ustvari su oni ti koji ne razumiju...i tesko je...prerano odrasti...ali ja sam sretna...i briga me sta drugi pricaju o meni...


20.01.2007. u 10:15 | K | 19 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


nebo je nocas ogromno...
nebo zna gdje je moje maleno...
nebo je nocas krivo za sve...
da si barem tu ali nema te...


moj msn:anoetty@yahoo.com

tko sam ja?

jedna izgubljena dusa...
jedno romanticno dijete...
jedno cudno stvorenje...
jedno usamljeno bice...
sve pomalo...

ali sam isto osoba koja voli...
osoba koja daje s veseljem...
osoba koja pomaze i savjetuje...

ovisna o drugima...
ovisna o sitnicama koje joj zlato znace...
ovisna o svjetlu i mjesecini...
ovisna o paznji i romantici...

jednostavno...
ja sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

this is...me...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi...


athropa

beba prica pricu

iris

green fairy

eli

broken

mimy & katic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



design by Spuky