...jedan netko...


Nesto posebno…nesto neopisivo…jedno prijateljstvo…i nesto vise…
Nesto neopisivo..vise od frenda…manje od "ljubavi"…
Netko tko je uvijek uz mene…sto god mi trebalo…netko uz koga se osjecam sigurno…zasticeno…netko tko je uvijek uz mene...sta god mi trebalo...netko s kim mogu razgovarati...o svemu...o svima…o sebi…
Netko za koga znam da me nece osudivati...tko me nece gledati na krivi nacin…tko me nece kriviti…
netko kome mogu reci sve…
netko tko ce me uvijek zagrliti kad sam tuzna…netko tko ce me znati nasmijati i skloniti suze s mog lica…tko ce uvijek znati da se nesto dogodilo…
netko tko me razumije bez da ista kazem…tko me uvijek brani protiv svih…cak i kad sam u krivu…
netko tko se brine kako cu navecer doci doma…ako cu ostati sama..ako cu se razboliti…netko tko brine…brine za mene…
netko uz koga se osjecam sretno…
netko kome nisu vazne godine...kome nije vazan izgled...netko…netko tko me prihvaca takvu kakva jesam…punu mana…
netko za koga ne mogu reci da mi je samo frend….koliko god meni frendovi bili vazni…osoba tako vazna u mom zivotu…neka vrsta srodne duse...u nekom smislu…moja cjelina…osoba koja me nadopunjuje...iako se tako malo poznajemo…
premala rijec...frend…prijatelj…jer, ipak…vise je od toga….
ali ne mogu to objasniti...ni da pokusam...ne mogu…ne postoji ta rijec…vise od frenda...ali nije…nije "decko"…iako ima ono nesto...nesto sto me veze za njega…
prijateljstvo bez kraja….
ljubav bez kraja….ali ne u


01.12.2006. u 18:15 | K | 32 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


nebo je nocas ogromno...
nebo zna gdje je moje maleno...
nebo je nocas krivo za sve...
da si barem tu ali nema te...


moj msn:anoetty@yahoo.com

tko sam ja?

jedna izgubljena dusa...
jedno romanticno dijete...
jedno cudno stvorenje...
jedno usamljeno bice...
sve pomalo...

ali sam isto osoba koja voli...
osoba koja daje s veseljem...
osoba koja pomaze i savjetuje...

ovisna o drugima...
ovisna o sitnicama koje joj zlato znace...
ovisna o svjetlu i mjesecini...
ovisna o paznji i romantici...

jednostavno...
ja sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

this is...me...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi...


athropa

beba prica pricu

iris


green fairy

eli

broken

mimy & katic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



design by Spuky