On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Današnji prvi dan

Nije još dan gotov ali ja sam ponosna na sebe.rofl
Imam još za obaviti večernju šetnicu sa frendom. Odlučili smo danas šetati-za početak. A sutra krećemo s bajsevima!thumbup
Uz to moram popiti i nekaj vode, iako sam se nacejavala sa novim Vindijinim sokom, ak ste čule...onaj GI. Sok je mrak. Na bazi je prirodnih šečera iz voća i odličan je.thumbup
Ujutro sam pojela nektarine (dvije), a ručala sam kuhanu rižu sa graškom. Velika je to promijena za mene.zuboyesyesyes
Sad upravo jedem nektarinu-to mi je večera!njami
Ajde krenula sam!roflrofl
Hvala vam svima što me podržavate!

KISScerek


|srijeda, 15.07.2009. , 18:11|

| Komentari (5) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.