rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari yes/no

dizajn: By: Buntovnica008

Opis bloga

voli užiway umri
al zapamti
samo jednom se živi

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us
love 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
...uvijek postoji netko..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..and you `l life 4ever..in the someone`s heart..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..everybody need some time..all alone..

NICKELBACK lyrics




Linkin Park Lyrics
Bleed It Out Lyrics


Ne mogu više da plačem,jer nemam više suze.
Sve što mi je u životu drago,sudbina mi uze.
Srce mi je ko komadić stakla,a život bez
tebe gori i od pakla...
Image Hosted by ImageShack.us


...Give me a kiss before you
tell me godbye...
Image Hosted by ImageShack.us


Trebam li vjerovati nekomu i biti
izigran od prevaranata ili ne
vjerovati nikomu i živjeti u
osamljenosti?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

There are two tragedies in life...
One is to lose your hearts desire...
The other is to gain it...
Image Hosted by ImageShack.us


Find arms that will hold you at your weakest...Eyes that will see you at your ugliest...And a heart that will love you at your worst...THEN YOU HAVE FOUND TRUE LOVE !
Image Hosted by ImageShack.us


Samo zaborav čini kraj..
nikad vrijeme ili kilometri..
jer pokušati nekoga na silu zaboraviti..
znači samo ga još više voljeti...
Image Hosted by ImageShack.us


Duboko vjeruj u ono što želiš..i zapamti da izgubljeno je samo
ono čega se odrekneš..
U životu poželi samo jedno,da ne voliš izgubljeno
i da ne izgubiš voljeno…
Image Hosted by ImageShack.us


Life brings tears,smiles and memories..
The tears dry,the smiles fade
but the memories last forever…
Image Hosted by ImageShack.us


Kad si mlad i kad misliš i osjećaš da će ti ljudi koje voliš živjeti zauvijek..
Nažalost u jednoj sekundi život se može promijeniti...
Takoda izgubiš one voljene…nemoj čekati da se to dogodi..
Pokaži koliko ti je stalo do nekih ljudi još dok su uz tebe..
Nikad nije prerano reći... VOLIM TE…
Image Hosted by ImageShack.us



Sjecam se, ti i ja, moja jedina
Pamtim sve, ti i ja, plave ulice
Mjesec svud oko nas, a ti ljubiš me
Topla si, drhtiš sva, da li sjećaš se...
Stajala si tu kraj mene, sva u suzama
Kao srna uplašena, zbunjena.
Zauvijek tvoj (tvoj) ...
Zauvijek tvoj (zauvijek tvoj) ...
Image Hosted by ImageShack.us



To the world you may be one person..
but to me..you are the world..
Image Hosted by ImageShack.us






boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

subota, 29.09.2007.

All you need is love

Ljubav dođe i ode
pa tuguješ zbog nje
a kada imaš sve ne vidiš ništa
i to je najgore

mene u sreći raduju sitnice
stvari koje dijelim sa onim koga volim
a ti me spriječi, stavi tuđe lice
ako tako želiš toga se ne bojim

Znam da svi smo bili prevareni, sami
bezbroj puta u životu svom
ali ja ne strahujem od koraka u tami
SADA IMAM TEBE napokon

Živjela sam u strahu od sebe
al' ne postoji lijek …
Ako je ne prihvatiš…
Požalit ćeš…
jer kada ljubav digne ruke od tebe
to je jednom zauvijek…

Image Hosted by ImageShack.us



* komentiraj (24) * printaj * permalink *

četvrtak, 27.09.2007.

Kad me tuga slomi nek moja zalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje bice nek tvoje postane.
I sve ono sto srce boli
lakse cu podnijet, jer netko me voli.

zar je bitno u životu tko će prvi prići?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sići?
zar je bitno uvijek macho biti?
cekati,trpjeti i alkohol piti?

zar nije ljepše preko ponosa prijeći
reči oprosti,ponos srcem sasjeći
griješiti je ljudski
opraštati božanski
zato umri muški
ne ljubi poganski....

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dušmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srži razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mržnja nestaje
jer ljubav sve prašta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



* komentiraj (7) * printaj * permalink *

ponedjeljak, 17.09.2007.

BREKING THE HABIT

Memories consume
Like opening the wound
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safe here in my room
Unless I try to start again

I don't want to be the one
The battles always choose
Cuz inside I realize
That I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit tonight

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more
Than anytime before
I have no options left again

I don't want to be the one
The battles always choose
Cuz inside I realize
That I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit tonight

I'll paint it on the walls
Cuz I'm the one at fault
I'll never fight again
and this is how it ends

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
But now I have some clarity
to show you what I mean
I don't know how I got this way
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
I'm Breaking the habit tonight

it is song by linkin park , they talk about me , and i swear in front of yu all , i will break that habit tonigth , that habit are being shy ,or always surrender, or be humble , i will never be that agin
be with me , figth your self for one time and you will win for ever
believe me

Image Hosted by ImageShack.us



* komentiraj (13) * printaj * permalink *

utorak, 11.09.2007.

OBRATI PAŽNJU NA POSLJEDNJU STVAR

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" -
On odgovori-Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
On odgovori-Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori-Ne!
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaze joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



* komentiraj (1) * printaj * permalink *

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.