!!zghool!!

02.01.2006., ponedjeljak

Stara i nova godina!!!!!!!

Neopisivo!!!2 dana ne spavanja.....2 dana pijano.....2 dana bolesno ludo....
ali bez cure to je malo banana jel da!!!al dobro nju su zajebale frendice i tak no....
stara godina provedena kod mene i uz cugu do ujutro.......i necu pretjerivat sa starom jer je nova zakon....!!nisam mogo docekat fucking 8 sati da odem do vikia i da odemo u GRGU!!!u pol 8 je doso i sven u trnje i skupili smo se svi i put pod noge i na novu u grgu!!!!na putu do grge vidli smo klince iz kvarta kaj su iznajmili prostor u zgradi i otisli do tam da vidimo kak je....stali smo ispred vrata i eto ti na....."e sto nisam sunce da ti grijem lice".....narodnjaci...odma par mega pod prozor i jasenovac...a klinci onak bahato izlete van...ono kaj je...al sutili su....i napokon mi u grgu ekipe vec tam ima..i cim smo dosli udri po zuji.....u 10 sam vec bio janpi..roko se stoch..a najvise zuja....busman se nacugo ko majka zapravo svi....ekipa se barila bilo je cak i pusenja,pozdrav vikiju:))i tak ludilo....zika odlicna....sale se isro u parkicu i to dva puta i nije opro ruke poslje bacene krkice i butra mu copi prst i stavi sebi u usta....to je bio smijeh svi su se smijali ko majke...a butra pita kaj je:))onda odbrojavanje...ja sam rigo vani...dok su oni 3..2...1...eeeeeeeeeeeeeeee!!!Sretna nova godina...svako svakom....Moram pohvalit brata kaj je napravio vatromet za pamcenje na pomocnom igralistu...bilo je odlicno...
ja sam prvi otiso doma jer nisam mogo vise stajat na nogama....a ovi su ostali svi...oko 4 su dosli baggio i lana spavat kod mene...pa i zubo i busman i sale i viki...pa i mima i sanja...sven me nije mogo probudit jer sam spavo ko beba pa je otiso do zubaka u podrum i zrigo mu se po palicama za bubnjeve...FUJ!!i tako se sve to privodilo kraju oko 11 ujutro su se razisli od mene...ostali smo ja i sale i otisli smo do vikia pa na kavu i raspravljali kak je od salea treba popusila govno...:))navecer opet u grgu da jos cuge popimo kaj je ostalo i u mac..i mado i tak je zavrsilo!!!!
evo slika iz grge.........

sven kod mene...

ja i zubini bubnjevi...

burazov vatromet...





gruba i viki...

tina,gruba i macola...

baggio i ja...

zuja je kozan!!!

ahh pa to smo jeli da....

dinamo...

baggio..brije da ima kitu....

komunjara....

za sankom....

da...inace...to..se najvise pije....

sale barisa....

ekipica



<< Arhiva >>