< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

malo gluposti o meni....frendovima...uglavnom bit će svega i svačega...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
wentwort miller


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
istina...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


GGloomy
AAppealing
BBusy
RRare
IImportant
JJudicial
EElitist
LLuscious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
chad

Image Hosted by ImageShack.us

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


i`m gonna kill you...madnjami




Image Hosted by ImageShack.us

evo još jedna moja slika...





petak, 15.06.2007.

DOn`t WoRrY bE HaPpY

cerekHy waveevo konačno sam uspjela napisati post.....danas ujutro sam bila u školi......bilo mi je dosadno do petog sata onda mi je postalo super.....jučer nam je zaključivala ocjene iz matoške....imam DVA jupiiii......:)winkJoš samo četiri dana u školu sljedeči tjedan....i onda gotovo!!!!Cure iz razreda su nešt pričale kak sljedeće godine frizeri i krojači neće ić zajedno u razred već će krojači ič sa instalaterima....a mi sa stolarima(ajme meni samo ne oni....kreten do kretena) sad šta je od toga istina....al ja mislim da neće bit tak..mada već neki iz krojača već planiraju....a i neki frizeri također jer večinu krojača nemožemo smislit......osobe koje me posebno živciraju i koje ne mogu smislit.....to i oni vjerojatno misle i za nas.lud...al boli me kurac šta oni misli i neke „osobe“ su me jako razočarale...osobe od kojih nikad nisam očekivala da če se tako užasno promjenit....al ak njih nije briga , više se ni ja onda neću zamarat time, sam nek na mene zaborave da ču ikad više nešt napravit za njih i nešt im pomoć...... a ja ču se pravit ko da ništa nije bilo ...no dosta o tome....Kod mene kod kuće je živi užas....starci mi preureduju sobu...NAPOKON...pa je sve sjebano....A još i sutra na praksu moram ić....sam se nadam da će mi vrijeme brzo proć....no odo sad izgubila sam volju za pisanjem...POZZ ...smijehcerekthumbupsmokinparty


Najvažniji dar života
nisu slava, nit' bogatstvo
niti snaga, nit' ljepota,
nego ljubav i dobrota.
Jer i malo bit će vrijedno
kad postanu dvoje jedno. cerekcerek





|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.