< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

malo gluposti o meni....frendovima...uglavnom bit će svega i svačega...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
wentwort miller


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
istina...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


GGloomy
AAppealing
BBusy
RRare
IImportant
JJudicial
EElitist
LLuscious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
chad

Image Hosted by ImageShack.us

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


i`m gonna kill you...madnjami




Image Hosted by ImageShack.us

evo još jedna moja slika...





nedjelja, 03.06.2007.

no coment!!!haha

headbangHy!mahEvo da i ja nešto napišem, nisam vam ovih stigla pisat jer nisam imala vremena....znate škola i dr. No sad sam malo našla vremena i za to.....danas mi je bio super dan....negdje oko jedan sam otišla do Danijele(cura s kojom sam se družila u osnovnoj a i sad,)kad sam došla otišle smo do Ore da vidimo šta nam radi.....Nešto kasnije nas tri smo otišle biciklima do jezera i crkle smo dok smo došle tamo....malo smo se zezale i gledale neke klince kak se kupaju....ja se tam nikad ne mislim ić kupat....jer voda je prljava, mutna, a ko zna čega svega ima u vodi.. jer kad sam bila prvi put na jezeru vidla sam zmiju.....FUJJJnono i sad da se ja kupam nema šanse.namcor...a kasnije je počela kiša pa smo krenile kod Danijele tamo smo malo sjedile i pričale....a onda je Ore otišla doma, ja sam još malo ostala al nedugo nakon nje i ja sam išla...bilo nam je super tak se nisam provela još od osnovne...A da vam sad opišem te dvije cure s kojima se ja družim...ima i drugih al snjima provodim više vremena..ne tolko s danijelom,kolko sa ore..noyes
rolleyescoolDANIJELA-ona ide u srednju školu u Virovitici,pa ju i neviđam tak često, al nađemo se tu i tam, ona je otkačena, luda(u dobrom smislu naravno)uvijek za šali i uvijek ti kaže u facu šta misli o tebi...zakon je
nutzujoORE- ona i ja idemo zajedno u isti razred nju znam već 9 godina, tj.kad je došla iz Njemačke u drugom razredu i od tad smo si super....dobro otkad smo došle u srednju ne mogu reć da je isto....al dobro, ona je meni super i bolju frendicu ne mogu i ne želim imati, uvijek je spremna pomoći,,luda(u dobrom smislu isto) ona kad vam počne pričat jako teško ju je zaustavit,a tek kad vam počne pjevat(šalim se)...super je....neznam šta da još kažem o njoj jer nema ništa loše šta bi se moglo reć za nju....,moja naj frendica(a sad el to isti misli za mene il ne)....Evo sad u četvrtak ima rođendan pa da joj unaprijed čestitam SRETAN ROĐENDAN thumbupthumbupwavemahpartypusacerekthumbuppartysmijehcoolkiss!!!!!Sutra ponedjeljak kad se sjetim da moram ujutro u školu
Muka mi je i da ću vidt neke osobe koje organski ne mogu podnijet....povraća miheadbangheadbangheadbang se a sad odo pokušat stavit još malo slika jer blog mi izgleda pusto bez slika....ćaoludmahwavezujonut

OVO JE ZA ORIN ROĆKAS!

Get free graphics at BlingyBlob.com!


ZA NEKOGA!!party


Get free graphics at BlingyBlob.com!


|Komentiraj 6| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.