svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

malo gluposti o meni....frendovima...uglavnom bit će svega i svačega...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
wentwort miller


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
istina...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


GGloomy
AAppealing
BBusy
RRare
IImportant
JJudicial
EElitist
LLuscious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
chad

Image Hosted by ImageShack.us

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


i`m gonna kill you...madnjami




Image Hosted by ImageShack.us

evo još jedna moja slika...





petak, 25.05.2007.

ke....

smijehej ljudi evo ja po koji stoti put napravila blog jer nemam pametnijeg
posla....danas smo bili u školi....makar je ovo tjedan kad trebamo bit na praksi...al si nas povukli sa prakse jer nam fali sati u školi iz pojedinih predmeta...tak da je bilo super...onda sam poslje škole došla doma i u pola tri išla na praksu....crkla sam,imali smo posla jer je danas maturalna od 3.frizera(al će im bit veselo)tak da sam ja u došla kuć deset do osamthumbup.i sutra moram na praksu...(ništ od toga da ću spavat malo duže...jebi ga.neznam dal ću sutra uopće ić u grad..jebote baš sam razmišljala kad sam zadnji put bila....mislim da za josipovo(jako davno)no dobro odoh ja već sam sama seb dosadna....stavit ću vam jedan tekst pjesme koji sam pronašla dok sam listala spomenare iz osnovne škole...pozzzzwavemahsmijeh

;-)SAMO OTVOREN UM PRIMA MUDROST, SAMO OTVORENE RUKE PRIMAJU DAROVE, SAMO OTVORENO SRCE PRIMA LJUBAV I SAMO NAJDRAŽE OSOBE PRIMAJU OVU PORUKU. Kada voliš možeš da živiš čak i ako si nesretan. Ne kaži sve što znaš, ne čini sve što možeš, ne vjeruj sve što čuješ, ne daj sve što imaš, ne želi što ne možeš, samo voli onog tko tebe voli. Vrijeme je presporo za one koji čekaju, prebrzo za one koji se boje, predugo za one koji tuguju, prekratko za one koji se raduju, ali za ljubav vrijeme je vječnost. Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli. Ali mi vječnost nekad nije dovoljna da se zaboravi ono što trenutak stvori...duljine razdvajaju ljude, zbog njih se tuguje, plače, ali onome ko zaista voli daljine ništa ne znače! Nikad ne traži nešto savršeno, da zavoliš bit ćeš u opasnosti da umreš os ljubavi, zavoli nešto što nije savršeno i učini ga savršenim svojom ljubavlju ne gledaj ljepotu koja će te zanijeti, već gledaj dušu koja će te voljeti kada odlučiš da voliš prvo nauči hodati na snijegu, a da ne ostaviš tragove jer tako nikog nećeš povrijediti odlaskom, ne dozvoli da budeš nečiji stih potrudi se da mu budeš cijela poezija i životu poželi da ne izgubiš voljeno i da ne voliš izgubljeno, pobrini se da dobiješ ono što vidiš inače će te prisiliti da voliš ono što dobiješ, nema te mržnje koja je tako odvratna kao ljubav u stadiju raspadanja. Nikada ne daj srce ni po koju cijenu osim ako ti netko da srce u zamjenu....nikada ne počinji voljeti onog koga ne smiješ, nikada ne gledaj u oči onoga tko te ne zaslužuje, ali uvijek uzvrati ljubav onome tko ti je daje!!!;)yesyesyesyes

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.