Got 9 lives like a cat,my ass still fat, swagga sick,oh this cutie is thick :P

četvrtak, 22.05.2008.

Hey Hey

uf..al me dugo nije bilo...
op op
što se izdogađalo..mah nista..
same old fabulous me smijeh
nadam se da su neki ljudi zaboravili da jos ovo pisem,tak da sjašu s ove adrese konacno belj

Cetvrtak je..kakti praznik i jos se petak spaja...ali JA..imam normalno predavanja rolleyes
I naravno kako sam ja uzorna ucenica ja sam i ostala u Ljubljani.
A nist.od slijedeceg tjedna pocinju ispit ..pam pam pamburninmad
Napeto ko špaga u đepu dead
E da imamo novi auto naughty bmw-ić
u u i da. u sedmom mjesecu cu ic nekoliko puta na tjedan u Zg, tam cu imat instrukcije slovenskog..za ispit koji moram tam polozit kao uvijet za drugu godinu...kao da znam slovenski...
Ajme koji sam ja poliglota dead...mozete bit ponosni sto me znate rofl
Tako da ovo ljeto radim intenzivno na mom slovenskom...
I ak dam ispit..mogu prekriziti slovenski s mog "Languages 2 learn" liste yes

uglavnom.to je to? neznam jel sam kaj zaboravila..al ono ak jesam..bum sutra il prekosutra o tome pisala

pusa pusa..fino
I'm bAcK
- 14:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.